Vrijdag Dare-dag

Wederom op het SA-forum is naast de sketch challenge ook een keer in de 14 dagen een Dare-challenge. Deze keer had ik gekozen voor dit als challenge.
Degene die me kennen weten inmiddels dat ik vreemd genoeg m'n inspiratie heel vaak haal vanachter m'n strijkplank waarschijnlijk door het feit dat je in een huishouden met 6 personen nu eenmaal veel tijd achter dat ding doorbrengt. Tijdens dit niet al te interressante klusje laat ik altijd m'n gedachten lopen en kom dan vaak op allerlei ideeen. Ook dankzij de leuke shirts die m'n dochters dragen.
Heb me laten inspireren door de indeling op het T-shirt en het nieuwe papier van scenic route Sonoma paste perfect bij de print op het t-shirt.
Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van deze sketch van pati die ik op het blog van Frences vond.
Op deze site staan prachtige dingen overigens.
En dit is hem dan geworden;
Bedankt voor het bekijken weer en jullie lieve reactie's.

Reacties

marjan zei…
Helemaal leuk !!!
Moet er nog even over nadenken,maar ik ga 'm zeker doen deze uitdaging :)
Leontine zei…
Hij is mooi!! En die sketch gaat in mijn jatmap, haha. Groetjes, Leontine
Wilma zei…
Wohooo! Helemaal super!
Monique zei…
Prachtig geworden, maar nu ga ik hem maar niet meer maken met dit papier. Jammer voor mij.