CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 28 oktober 2008

Ziek

Ik weet het niet maar volgens mij heeft dat saunadagje van afgelopen vrijdag me geen goed gedaan. Het was echt genieten hoor maar liep ook al vanaf vorige week woensdag met een zere keel, benauwd en koortslip dus het kon dan ook niet uitblijven. Enfin vanaf zaterdag heb ik het dus flink te pakken en helaas is het dit keer een echt virus en niet het scrapvirus. Heb koorts en loop de hele dag niet te hoesten maar te blaffen tot vervelens toe. Bleeeegh wat word je dat snel moe wil skreppen er ligt vanalles op me te wachten en heb gelukkig ook wel wat gedaan maar lang niet wat ik zou willen. Nou ja maar even uitzieken en dan hopelijk volgende week met frisse moed er weer tegenaan.

11 reacties:

Odetta's Scrap-walk-in-closet

Van harte beterschap!!! Rust en ziek het maar goed uit, dan kan je er straks weer stevig tegen aan!

Romy

Beterschap!

Wilma

O bah, dat is echt waardeloos! Beterschap joh!

MadeByMaly

Aah balen joh...ziek zijn kun je nooit gebruiken toch? Hopelijk voel je je snel weer beter en kun je snel weer aan de scrap (da's toch heel wat beter dan aan de strijk haha).
Beterschap en laat je maar lekker verwennen met mandarijntjes en versgeperst sinaasappelsap en heel veel leuke tijdschriften.

Anoniem

Beterschap ANja.....zo vervelend.
Ik hoest me ook helemaal ziek word er echt naar van!
Nou hopelijk ben je snel weer fit en zit je weer heerlijk achter je scraptafel te freubelen.

Groetjes Jacqueline

Maureen

Héél veel beterschap Anja!!!
En goed uitzieken hoor ook al is dat moeilijk als mama!

Berdien

Beterschap Anja !!!
Groetjes Berdien

Chimene

Beterschap!!!!

Riky

Anja van harte beterschap!!!

Birgit

Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Van Harte beterschap!! Lig op het moment zelf ook te snotteren in bed dus weet hoe het voelt :(

disa

免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片,伊莉討論區,主機代管,虛擬主機,專屬主機,實體主機,獨立主機,網域申請,網頁空間,推薦虛擬主機,網域,網域註冊,伊莉,情趣,色情漫畫,遊戲,好玩遊戲,成人漫畫,成人文學,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,伊莉討論區,伊莉論壇,色情,色情影片,同志色教館,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,我的遊戲口袋,小遊戲區,貼圖,情趣用品,情趣,情趣用品,情趣,情趣用品,情趣,情趣用品,情趣,情趣用品,情趣