CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 7 januari 2010

2 sketches4you kazan's sketch # 43

I wanted to try something new and when I came at the blog of Ellen I saw that beautiful card so why not give it a try. I've never done vintage cards before but I think I like it. Came on a beautiful site with some pretty pictures shabby chic papirskatter and used the sketch over at 2sketches4you.
Ik wou eens wat nieuws proberen toen ik laatst op het blog van Ellen was zag ik daar een prachtig kaartje ( er staan altijd prachtige kaartjes op hoor) en een link naar een site met mooie nostaligische plaatjes dus waarom niet eens een keer een vintage kaartje maken is weer eens heel iets anders. Dus ben ik aan de slag gegaan met de sketch van 2sketches4you en zie hier helemaal niet slecht voor een eerste vintage kaartje al zeg ik het zelf.

De sketch:





Gebruikte materialen:
Cardstock; kraft bazill, p.p. dream street papers lullaby en muziekpapier, martha steward doily lace borderpons, kant, bruine inkt, diecut cosmo cricket everlasting,crealies nr 5 bloemenstans, roze brad, spacer,edge distresser,stempel fancy pants, mcGill takjespons en prima marketing strass swirl, plaatje van shabbychicpapirskatter.blogspot.com


18 reacties:

Dora

Nee helemaal niet slecht juist een topper, wauw, hij is geweldig mooi! Leuk dat je dit ook geprobeerd hebt! Vaker doen;)

Ellen

Helemaal niet slecht?????
Meid, dit is fantastisch!!!!
Je hebt een echt vintage talent volgens mij! Prachtig! En wat lief dat je m'n blog gelinkt hebt! Dank!

Groetjes Ellen

Monique

Hij is weer supermooi geworden Anja

yvon/stampidoe

vintage gaat je ook zeer goed af hoor

Cheryl Nelson

wowzers!! this is so gorgeous Anja!
love the vintage image!

Romy

Wauw, dit is absoluut niet slecht: supermooi!! Prachtig vintage kaartje!

Berdien

Heel mooi kaartje Anja !!!
PS: Volgens mij heb je op het blog van 2S4Y de verkeerde link geplaatst. Hij linkt naar jouw kaart voor Getsketchy19. Check het even.
Groetjes Berdien

Ingen

Ik vind je experiment erg geslaagd!

Savitri

Wow, Anja, just gorgeous as always!!

mom2christopher

What a lovely shabby chic style card! So well detailed! :) Kathy

sam

mooie romantische kaart!!

Wilma

O wat leuk! Heel anders dan we van je gewend zijn!!!

MadeByMaly

O die is ook heel erg mooi!

Anoniem

Hoi Anja!

Ik kwam via via via...... op je site terecht: wat maak jij een geweldige mooie dingen, dikke inspiratie voor mij:-)
Groetjes van Susanne

Heidi

Wow, you're card is just gorgeous!! You have to make more vintage cards:-) Heidi

Lea L.

This is beautiful! I love the vintage layers and the beautiful lace you used!! Great job with the sketch!

♥Lea

Kazan Clark

very pretty Ms. Anja - you are a natural with this vintage look
:)

sarahmartina

I love your card! Thanks for joining the fun at 2S4Y!