CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 25 maart 2011

Challenges for you, playdate cafe en case study challenge

Already the 4th challenge over at the challengesforyou blog from scrapbooknederland.
This time a nice sketch by Cora.
Alweer de vierde challenge op het challengesforyou blog van scrapbooknederland. Dit keer komt de sketch van Cora.





Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill, p.p. echo park walk in the park, sizzix die bikini, hero arts stempel, scor-it.


The new challenge over at the play date cafe. This time I'm on time.
De nieuwe challenge van het play date cafe blog. Dit keer ben ik lekker op tijd.





Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill, p.p; scenic route en making memories, stempels imaginisce en kesi art, ek-succes borderpons, martha steward vlinderpons.


The new challenge over at the case study challenge blog;





Gebruikte materialen;
Cardstock; cremekleurig bazzill, p.p. scribble-scrabble, crate paper restoration, crafts too embossingfolder vines, lintjes, martha stweward vlinderpons, sticker en diecut crate paper restoration, prima marketing strassteentjes.


23 reacties:

Bernadet

wat een gezellig kaartje. Wordt altijd helemaal blij van oranje (en helemaal nu het zonnetje zo lekker schijnt).

groetjes,
Bernadet

Monique/bloem

Wat een leuke kaartjes allemaal weer, ik vind de eerste het leukste!! :) Bedankt weer voor je deelname bij CFY!

Margot

gaaf! thanks a bunch is mijn favoriet!

Yvonne

WOW Anja wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt zeg!!

Cheryl Nelson

You never cease to AMAZE!! Each creation could not be more FABULOUS!

Michele Gross

I love the explosion of color and pattern! So fun to look at! Glad you came to play at The Play Date Cafe!

Cora

Wat een leuke en mooie kaartjes heb je weer gemaakt! Lekker verschillend, leuk dat je weer mee hebt gedaan met de challenge van CFY :)

Romy

Oh wauw, ze zijn super! Het is lastig om een favoriet te kiezen, maar ik denk dat ik toch voor de oranje ga...die vind ik zo mooi warm van kleur!

mariette

Anja, wordt een geweldig kaartje.
De kleuren passen precies bij dit weerbeeld.

Dora

Ik ben door mijn woorden heen het wordt zo saai, mooi geweldig prachtig, en ik val er telkens in terug, want het is gewoon zo, jij bent zo enorm goed met kleuren!

M@rjan

Hartstikke mooie kaarten weer Anja, en wat een schattig bikini'tje op de kaart voor CFY!

Berdien

Heel leuk kaartje met die bikini voor CFY !!!! Ik zag 'm en moest gewoon even glimlachen !! Erg leuk !
Groetjes Berdien

Diana

onwijs leuke kaartjes heb je gemaakt, heerlijke kleurtjes allemaal !!

diana

Wilma

Geweldige kaartjes weer! Dat bikinietje (euh, is dit wel goed geschreven???) is echt heel schattig!

Tracey

WOW!!! Such gorgeous cards Anja!!!! Thanks so much for joining us at The PLay Date Cafe :)

Fiona

Beautiful Anja :) Thanks for playing along at the Play Date Cafe!

Jann-Will

Erg leuk allemaal,

Groetjes Wilma

Annemieke

Hele gave kaartjes weer!!
de laatste is echt heel gaaf gedaan!
De 2e vind ik de border punch zo leuk.

Sue Kohler

what beautiful cards Anja, all the loving layers and wonderful colours make these easy on the eye!
Thanks for joining in the fun at CASE study! :)

Brenda

Wat een prachtige kaartjes allemaal! Ik zou niet kunnen kiezen;)Vind die ienieminie bikini echt superleuk!
Groetjes,Brenda

Jean Martin

Oh my what a stunner Anja! I love all the textures! So glad you could come play with us at CASE Study Challenge! :)

Jinny Newlin

LOVE how you've tied circular elements in to every layer of your design! Great, artsy feel! Thanks so much for joining us this week at The Play Date Cafe!

Savannah O'Gwynn

LOOOOOOOVE visiting here! So many beautiful creations shared today! I love that first card--so summery! And your card for the PDCC is simply beautiful--so many beautiful layers and colors! BEAUTIFUL! Thanks so much for playing along with us and joining in the fun over at the PDCC!