CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 26 april 2011

Play date cafe en case study challenge

Hello everybody I hope you all had some great easterdays. We had the most lovely wheather here in the netherlands. So I decided to combine the two challenges in one card and enjoy the wheather.
The inspiration card is from case study challenge and the colorpalette is from play date cafe.
Hoi iedereen ik hoop dat jullie allemaal ook zo genoten hebben van deze afgelopen paasdagen wat een heerlijk weer hadden we zeg. Daarom heb ik maar besloten om deze twee challenges in een kaart te voegen. De inspiratiekaart komt van het case study blog en de kleuren komen van het play date cafe blog.





My take;



Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill p.p. echo park for the record and my little girl, 7heures37, spellbinder shapeabilities, martha steward vlinderpons, hero arts rhinestones, papertrey ink sentiment stempel, rood/wit dotted lint.


14 reacties:

Elly-My Everyday Things

Haha, ik kwam eigenlijk voor het kaartje van CFY, maar jeetje, wat heb jij alweer veel gemaakt!!!! Ik heb gewoon met open mond alles bewonderd, prachtig!

Romy

Wat een prachtige kaart zeg! Leuke kleurtjes!

miriam

prachtige kaartjes weer anja

het inkleuren gaat je toch goed af

gr miriam

Tracey

So pretty Anja!!! Fabulous use of the PDCC colours! Thanks for joining us again at The Play Date Cafe :)

Iwona Palamountain (Chupa)

Perfect colours, perfect layout. Great job with the inspiration, Anja!

Andrea Ewen

Oh, wow! I love this design! I just purchased that Nestie and can't wait to use it...you've given me inspiration! Thanks for playing along with us at the Play Date Cafe!

dstandard

Gorgeous Anya - love your cards!

Angèle

Wow...wat een moois weer allemaal hier Anja! Van de vogel-kaart ben ik weg. Mijn liefde voor het gevederde volkje;)

Gr. Angèle

Dora

Weer zo mooi, het wit met het rood is super!

M@rjan

Heel mooi, Anja! Mooi gebruikt dat rood, lijkt mij lastig, deze kleurcombi.

Groetjes, Marjan

Jaclyn Miller

Gorgeous, love that row of butterflies popping off those beautiful roses. Thanks so much for playing along at The Play Date Cafe.

Jean Martin

Oh gosh this is so pretty! The colors are beautiful and your CASE is wonderful! So glad you could join us at CASE Study Challenge! :)

Colleen Dietrich

Great job combining challenges, Anja! Love how those butterflies are emerging from the red flowers. Thanks for playing with us at The Play Date Cafe. :)

Silke Ledlow

Anja, this is one beautiful cased card! Love the new colors! Thank you so much for joining us...hugs ~S~