Cardpatterns en challenges for you

Sad to say but this is my last card as designer for cardpatterns. It's not a farewell because I've played with cardpatterns from their very first sketch and I intent to keep on playing. I've had a blast this past half year it's gone by in a blink of an eye. Met some very nice people and gain some friends and got lots of inspiration.

But for now over to my last card.
The sponsor is Whimsie doodles.

Met een beetje weemoed post ik vandaag m'n laatste kaartje als designlid van cardpatterns. Het zal niet m'n laatste kaartje zijn want ik heb vanaf het allereerste begin meegespeeld en zal er ook nog niet mee ophouden. Dit laatste half jaar is werkelijk voorbij gevlogen en ik heb ervan genoten. Heb met hele fijne mensen samen gewerkt en nieuwe vrienden leren kennen.

Maar nu dan het laatste kaartje
De sponsor voor deze week is Whimsie doodles



The sketch;



Gebruikte materialen:
Cardstock; cremekleurig bazzill, p.p.; october afternoon en kesi-art, spellbinder nestabilities, ek-succes borderpons bubbles, digitale stempel.

Cardpatterns and team thank you for the great time and I keep on playing, you won't get rid of me yet.
Cardpatterns en designteam heel erg bedankt voor de gezellige tijd en ik ga gewoon door, voorlopig zijn jullie nog niet van me af.

Over to the new challenge on the challenges for you blog. This time it's a nice challenge from Wilma. She made a nice sketch to make some kind of invitation.
At the blog they placed a request to send Wilma some love because she has suffered a major surgery on her back and is now recovering. So it would also be nice if we all make her challenge wouldn't that help her recovering?
En dan nu de nieuwe challenge op het challenges for you blog. Deze keer is hij van Wilma. Ze maakte een leuke sketch voor een uitnodigingskaartje. Ik heb een uitnodigingskaartje gemaakt om samen met wat vrienden een dagje op de solex te gaan rijden.
Op het blog hebben ze ook een oproep geplaatst daar Wilma net een ingrijpende rugoperatie heeft ondergaan en daarvan herstellende is. Zou het nu niet heel erg leuk zijn als we met z'n allen deze challenge zouden maken? Dat helpt haar vast met het herstel.





Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft bazzill, p.p; my mind's eye good day sunshine, diecuts my mind's eye, stempel creative cafe
en my mind's eye, spellbinder nestabilities, beige touwtje, letterstickers cosmo cricket, ronde hoekpons.

Reacties

Marjan zei…
Twee geweldige kaarten, Anja! Wat is die DT tijd voor Card Patterns snel gegaan, je hebt veel mooie dingen voor ze gemaakt en er komt vast wel weer iets op je pad. De kaart voor CFY is ook super. Lief dat je voor Wilma ook een kaart maakt, we hopen op veel!

Groetjes, Marjan
Romy zei…
Wat jammer dat dit je laatste kaart als designer voor CP is...je hebt het hele jaar door geweldige kaarten voor hen gemaakt. Ik weet zeker dat ze superblij met je zijn:) Ook je andere kaartje is supermooi. Wat een lief gebaar ook!
Monique zei…
Ik ben helemaal weg van je kaart voor CFY! wat heb je dat leuk gedaan zeg, met die scooter, echt superleuk!!!
Fijn dat je ook een kaart voor Wilma gaat maken, dat zal haar goeddoen!!
mariette zei…
wat heb je een geweldige kaart gemaakt en fijn dat je me zusje een kaart gaat sturen, ze is gisteren voor de tweede maal geholpen en nu maar hopen dat het gelukt is.

gr,

Mariette
Cornelie zei…
Ziet er allemaal weer Toppie uit!! De sketch van Cards patterns is ook leuk!
Groetjes Cornelie
Marielle zei…
Wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
Liefs Marielle
Annemieke zei…
Wat jammer van je afscheid.. Vond het juist altijd zo leuk dat jij dan ook in het rijtje stond!! Maargoed we blijven gewoon op je blog kijken naar de creaties! Beide kaartjes zijn erg gaaf! Vind die van CFY ook erg gaaf bedacht en uitgevoerd.. Leuk idee ook een Solex route!
Fijn weekend! Groetjes,Annemieke
Wilma zei…
Ze zijn geweldig!!!
Lana zei…
Such a beautiful creations! Love them both! You're so creative, Anja !)))
~amy~ zei…
Such a FUN take on the CP sketch and I adore your scooter card!!!!
Anja your cards are way clever! Cool shapes!
Colinda zei…
Wat een leuke kaarten, Anja. Ik heb het al vaker gezegd, ik vind het zo knap wat je altijd verzint, erg leuk.

Groetjes Colinda
Brendaxx zei…
Twee ontzettend mooie kaartjes,maar vooral die voor CFY vind ik geweldig!! Super met die uitschuifbare en uitklapbare details!Mooi papier ook.
Groetjes,Brenda
Anoniem zei…
Oooh wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt voor CFY !! Zo leuk met die scooter.
Groetjes Berdien