CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 14 augustus 2011

Case study challenge and play date cafe

I think I got hooked at lifting cards. To celebrate the 1st anniversary from the case study challenge blog we had to case ourselves this second week.
I browsed through the previous galleries and picked TWO creations that spoke to me the most.
Ik ben verslaafd aan het liften van kaarten volgens mij. Voor de viering van het 1st jaar case study challenge moest je deze week een kaart liften uit alle deelnemers uit het afgelopen jaar. Ik heb er twee uitgepikt die mij het meeste aanspraken.

I would like to start with the following card which is also for the playdatecafe blog.
Ik begin met het volgende kaartje wat eveneens deelneemt aan het playdatecafe blog.


The card is inspired by Julie winner from CSC34
I just love all those layering the colors that bow everything.
Deze kaart is geinspireerd op een kaartje van Julie winnaar van CSC34;
Ik vind het een schitterend kaartje, die laagjes de kleuren en die perfecte strik, prachtig gewoon.


Gebruikte materialen;
Cardstock; cremekleurig bazzill, p.p; my mind's eye stella en rose, teal organza lint, lint van MME, martha steward vlinderpons,brad mme, rhinestones, stempel papertrey ink, spellbinder nestabilities, Fiskars borderpons.

The second card is inspired by Teresa winner from CSC43.
It's almost an exact lift because I loved the papers she used and I had still some left overs from these papers.
De tweede kaart is geinspireerd door de kaart van Teresa die de CSC43 won.
Het is bijna een exacte kopie. Was helemaal weg van deze kaart mede door het gebruik van de MME papiertjes en deze had ik nog liggen.


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; My mind's eye stella en rose, prima marketing bloem, kant en kreukellint ingrid's shop, spellbinder nestabilities, papertrey ink stempel, jillibean soup corrugated vlinder, knoopje, wit touwtje.

10 reacties:

Nadine

Weer twee hele mooie kaartjes, Anja. Ik vind liften ook geweldig, soms heb je gwoon even zelf geen inspiratie... dan is het fijn als je een beetje hulp krijgt toch van jezelf of van eenander! Fijne zondag nog!

Margriet

Wat een mooie kaartjes Anja. En waarom zou je het wiel ook telkens weer opnieuw moeten uitvinden? Ik blijf overigens versteld staan van de hoeveelheid kaarten die jij telkens weer weet te produceren. En ze zijn elke keer nog mooi ook! (-:

Groetjes,
Margriet

Monique

Ze zijn weer prachtig mooi Anja.

Scrapchickies

Ik vind ze allebei prachtig! Leuk gedaan! Groetjes Joyce

Wilma

Mooie kaartje Anja!

Gwendolyn

Beide kaarten zijn echt supergaaF!

Margot

prachtig! die blauw/gele is mijn favoriet, ik vind de bloem erg mooi, heb je die zelf gemaakt?

Cheryl Nelson

LOVE, LOVE, LOOOVE!!!

* Daniƫlle *

Wat een gave kaarten zeg!

Andrea Ewen

Both cards are gorgeous, Anja...I love how you arranged the colors on the first card and those butterflies are beautiful! The second card is delightful as well, that bright yellow flower is so vibrant and eye catching! Thanks for joining us at CASE Study...I always love to see your work! (Oh, and thanks for joining us at the Play Date Cafe as well!)