CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 21 augustus 2011

Case study challenge en play date cafe

Today I once again combined two challenges in one card. The challenge over at the case study challenge blog was to browse the blog from Iwona palamountain and lift one of her beautiful cards. Believe me that is not an easy task because I just love all of her work.
I choosed this card , it's very clean and simple, not what she usually does , but I liked it very much.
The colorpalette is from theplaydate cafe.
Vandaag weer een combinatie van twee challengeblogs namelijk het playdate cafe blog en het case study blog. Dit keer moest je een kaartje van iwona palamountain liften. En geloof me als je nog niet bekend bent met haar blog dan neem maar eens een kijkje want er is zoveel moois te zien. Zou wel alles willen liften. Ik heb gekozen voor deze kaart niet direct haar gebruikelijke werk, normaal werkt ze veel met laagjes, maar ik vond deze gewoon heel erg mooi.
Het kleurenschema is van het playdatecafeblog.



Gebruikte materialen;
Cardstock; donkerblauw en wit bazzill, sentiment stempel papertrey ink, doily stempels van my mind's eye stella en rose, zwarte fineliner en ronde hoekpons.

14 reacties:

Romy

Wat een mooie kaart! Prachtig stempelwerk ook!

Margot

wat mooi! ik ga eens op haar blog kijken!

José

Erg mooi stempelwerk. Die stempels staan hoog op mijn verlanglijst. Super gedaan!
Groetjes, jose

M@rjan

Mooi! Ik houd wel van dat hele strakke op z'n tijd, zeker in combinatie met wit. Ik ken haar wel, ze maakt idd mooie dingen.
Mooie stempels zijn dat! Ik heb zoiets,leuk idee om een snelle kaart te maken die toch goed oogt! :)

Groetjes, Marjan

Iwona Palamountain (Chupa)

Oh wow, this is so lovely!

samantha

Wat een mooie kaart! Clean en simple, daar houd ik wel van!

liefs,
Samantha

Arlene

Beautiful card...love how soft and delicate this looks. :)

Dora

Een prachtkaartje is!

Scrapchickies

Mooi kaartje, wat een prachtige stempels! Groetjes Joyce

Andrea Ewen

What a lovely CASE, Anja! I love how you used the colors, those doily designs are just beautiful! Thanks for playing along with us at both CASE Study and the Play Date Cafe!

Debgem

Simply gorgeous! I love the texture of your card - the doily stamps are so pretty! It's fab! Here's mine!

Jean Martin

Those doily stamps are gorgeous! Gorgeous card!!! So glad you could join us at CASE Study Challenge! :)

Shelly

I like the lines that you added to the text to really frame this card. Lovely.

Shelly X

Savannah O'Gwynn

I looooooove the simplicity--great doilies!!! Thanks so much for playing along with us over at the PDCC:)