CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 8 augustus 2011

Case study challenge

I have to warn you first it will be a long post so I hope you stay tuned till the end.
Ik moet jullie van tevoren waarschuwen het word wel een lange post dus ik hoop dat jullie het volhouden tot het einde.

As I mentioned in the previous post, case study challenge celebrate their 1st anniversary and they have a nice blog hop you can still participated.
They had no muse for this month but challenge you to choose your own muse amongst all those talented designers and believe me it was a tough case.
I saw so many beautiful cards that I simply couldn't decide which one to choose so I started creating and made some cards if I had looked longer I wouldn't have had enough time to make all those beautiful cards.
So here we go..........
Zoals ik al in mijn vorige post vermelde heeft het case study challenge blog een feestje ze bestaan 1 jaar. Ze organiseren een hele leuke blog hop waaraan je nog steeds kunt deelnemen. Voor deze maand geen muse maar de opdracht om zelf een muse te kiezen uit al die getalenteerde designers. En geloof me dat was geen eenvoudige opgave. Ik kon gewoon geen keuze maken dus heb er meerdere gemaakt en laat die nu maar snel zien want met al die inspiratie zou ik anders de deadline niet halen.
Dus hier gaan we.

The first card is also for the CAS-ual fridays blog and for the playdate cafe blog.



The case I choosed is from Amy Wanford
, and you can find the card HERE;



My take;


Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill, P.p; basic grey basics geel,papertrey ink background en sentiment stempel, ronde hoekpons, rode glitter, glue dots.


The following card is based upon a card from Iwona palamountain and you can find it HERE;



My take;


Gebruikte materialen:
Cardstock; blauw en cremekleurig bazzill, p.p; october afternoon thrift, stempels papertrey ink background en sentiment, ronde hoekpons, ek-succes borderpons embossed curve.


The third card is based upon a card from Julie smith, and you can find it HERE;



My take;


Gebruikte materialen;
Cardstock; zwart en wit bazzill, p.p; authentique,knoopjes, papertrey ink stempels, bruin touwtje.

The following card I hope you still are with me.... is based upon a card made by Sue Kohler, you can find the card HERE;


My take;


Gebruikte materialen:
Cardstock; kraft zwart en wit bazzill, kaiserkraft background stempel, inkadinkado en tim holtz bloemenstempel, vlinderstempel van making memories, groen/wit lintje, zwarte fineliner, SRM stickers.


This is the last card I want to show you and I would like to thank you for your patience to go through this post I appreciate it very much. Hope you had as much fun as I had making those cards.
Dit is het laatste kaartje dat ik jullie wil laten zien en bedankt dat jullie het volgehouden hebben tot hier toe. Hoop dat jullie net zoveel plezier hebben gehad als ik aan het maken van de kaartjes.

This is based on a card by Teneale Williams and you can find it HERE;



My take;


Gebruikte materialen:
Cardstock; bruin en blauw bazzill, stempel spat en making memories vlinder, rood lint, SRM stickers.

18 reacties:

Romy

Ik heb het volgehouden hoor, hihi. Zonder moeite overigens, want het is altijd weer een feestje om naar jouw kaarten te kijken:) Ze zijn weer stuk voor stuk prachtig!

Holly

Woe! look how many you've done! great work.

Berdien

Jeetje jij bent weer lekker bezig geweest !!! Prachtige kaarten, de derde en vierde kaart van jou zijn mijn favorietjes !
Groetjes Berdien

corry'kaart

hallo anja
wat een geweldig leuke kaarten op een vrolijk uitziend blog
groetjes van corry

Cornelie

Jij bent ook al aan het "liften"! Nadine en ik hebben vandaag net een "liftchallenge" in het leven geroepen.
Jij bent in ieder geval lekker productief geweest! Het eerste kaartje wordt ik niet echt blij van, mag ik dat ook zeggen? De overige 3 zijn zoals gewoonlijk súper!!!!
Groetjes Cornelie

José

Wow, practige kaarten zeg. Vooral de "just because" en die met de vlinders vind ik supergaaf! Je bent druk geweest!
Groetjes, Jose

Andrea Ewen

Wow, my dear...you have been busy! I can see that you were wonderfully inspired by our cards...they are all beautiful! Thanks for being a part of our first birthday celebration at CASE Study!

Margot

wat een boel mooie kaartjes!!!

en wat de poezen betreft: die houden niet van beren ;)

Michele Gross

I am such a sucker for polka dots!! Glad you played with us at The Play Date Cafe and CAS-ual Fridays!

Debgem

What a truly fabulous selection of cards - I came here via CAS-ual Fridays and I really like the simple polka dots you did on this CASE study! Here's mine!

TesaB

Ohhhh wow. Beautiful cards, all of them!!!!

Joke

Wow, allemaal supergave kaarten, heel mooi gedaan!

Groetjes,
Joke.

Debby

Oh my word you have been so busy! What a fabulous selection of CASEs, I'm bowled away! Thanks for joining us at CASE study.

Iwona Palamountain (Chupa)

Shut up!! Really?? You've outdone yourself with all these beauties, they're superb!! Thank you so much for joining in our Anniversary festivities! :)

Jinny Newlin

WOW! So many beautiful, beautiful creations! TFS! And thanks so much for joining us this week at The Play Date Cafe!

Karen B.

What a superb array of cards! Wow! Thanks for playing at CAS-ual Fridays!

Laura Davis

Fab work!
Thanks for playing at CAS-ual Fridays!
Laura

Aimes

Wowzers! You really did party hard with us on CASE study!!!! Thank you so much for sharing your fabulous creations with us!
Hugs,
Aimes
x