Smile

Well today I have a layout for you. It cost me a lot more time then I expected. Made to much cards the last time but as time went by I had much fun doing so. And I'm quiet satisfied with the outcome. The scrapotheekforum started a new three monthschallenge so this is for that challenge. We got a sketch to work with.
He, voor vandaag weer eens een lootje. het viel niet mee moet ik zeggen. Na al die kaartjes had ik toch even wat startproblemen maar toen ik eenmaal bezig was was het toch weer heel erg leuk om te doen en het resultaat ben ik best tevreden mee. Deze is wederom voor de nieuwe kwartaalchallenge die gestart is op het scrapotheekforum en aan de hand van een sketch.



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; jillibean soup en echo park en tim holtz papers, zwarte fineliner, witte doodlebug paperfrill, stempels l'encre et l'image, diverse bloemetjes, beige touwtje, nietjes, filmstrip tim holtz, corrugated chipboard shapes van jillibean soup.

Reacties

redscrap zei…
wat een leuke skets, mooie lay out heb je er van gemaakt
groetjes mina
marian zei…
Een hele mooie LO. en de sketch is ook erggg leuk.
Ik ben maar gelijk je volger geworden, want dat ga ik wel doen hoor....
Groetjes Marian
cnelson zei…
What a DARLING lo! love, love, LOVE it!
Anita zei…
Hoi Anja,
Bedankt voor je leuke spontane reactie op mijn blog :)
Eens even bij jou rond gekeken en ik moet zeggen; ik ben diep onder de indruk, wat maak jij mooie dingen. Ook deze LO is heel mooi!
groetjes, Anita
Dora zei…
Wat een gave uitwerking van de sketch, hij knalt van het scherm!
Romy zei…
Da's een leuke layout! Lekker vrolijk, it makes me smile;)
Jolanda Cuper zei…
Schitterende LO erg mooi gedaan hoor!
Groetjes Jolanda.