CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 30 augustus 2011

Three in one

Today I would like to share with you the following card I've made for;
1.Playdatecafe; colorscheme.
2.Case study challenge; It's a "Signature Style" challenge!!, you had to make a card that says YOU.
3.Sketchbook saturday challenge; sketch from Iwona Palamountain.

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb gebaseerd op drie verschillende challenges.
1. Playdatcafeblog, colorscheme.
2. Case study challenge; handtekening challenge dat wil zeggen dat je een kaartje creeert wat precies jouw stijl aangeeft.
3. Sketchbook saturday challenge; een sketch van iwona Palamountain.

Oke the first one wasn't that tough I liked the soft colors from this palette and they matched perfect with the new lost and found papers from my Mind's Eye.
De eerste was niet zo moeilijk want die mooie pasteltinten kwamen prachtig terug in de nieuwe MME lost and found papiertjes.


The second challenge over at casestudychallenge worried me a lot more.
I think I don't really have an own style I usually just create and the outcome is often different. I like clean and simple, overloaded, vintage so many styles. Maybe you get the idea that's really Anja's style I don't know.
So I decided to make a card using my favorite supplies.
It had to be based on a sketch that's what I like to do the most. Vertical sketches are also my favorite. Love making layers,using spellbinders nestabilities, embossing, punches and ofcourse there has to be a butterfly on my card. Flowers are also nice and for the sentiment I love to use the stamps by papertrey ink. Those crinkled ribbons finish the card.

De tweede challenge was veel moeilijker. Ik heb namelijk geen eigen stijl. Vaak heb ik het idee dat ik maar iets doe. Ik hou van clean en simple maar ook van drukke kaartjes vol details evenals vintage kaartjes. Misschien zeggen jullie wel dat is een echt Anja kaartje ik vind van niet.
Dus heb ik maar gelozen voor het maken van een kaartje waarbij ik m'n favoriete spullen heb gebruikt.
Ik maak het liefst kaartjes aan de hand van een sketch en dan liefst verticaal. Gebruik graag laagjes, spellbinder nestabilities, embossing, borderponsen en uiteraard mag een vlinder niet ontbreken. Bloemetjes maken het ook altijd af en het liefst werk ik met de sentiment stempels van papertrey ink. Het kreukellint is vaak net die finishing touch voor je kaartje.

And third the sketch. I love those sketches made by Iwona and this one was a vertical what could you wish for more.
En de derde een sketch van Iwona is altijd mooi, zeker als het een verticale is.


So here my card. The chipboard butterfly I purchased by Lenet and the ribbon is from Ingrid's shop.
En dan hier mijn kaartje. De chipboard vlinder komt van Lenet en het kreukellint van Ingrid's shop.




Gebruikte materialen;
Cardstock; cremekleurig bazzill, p.p; my mind's eye lost en found 1 en 2, chipboard vlinder, vlinder Tim holtz papier, spellbinder grand nestabilities, embossingfolder crafts concepts hartjes, EK-succes borderpons embossed curve, kreukellint, prima marketing roosjes, papertrey ink sentiment stempel.

18 reacties:

Cornelie

Tja, heel herkenbaar! Voor mij geldt dat ook. Ik hou van zóveel stijlen! Maar toch hoor ik regelmatig; echt een Corneliekaart. Dus blijkbaar toch iets van mij erin.
Juist leuk zoveel diversiteit! Daarom kom ik ook zo graag bij langs. Ook dit kaartje, ik vind h'm weer prachtig! Een echte Anja haha, maar dat is omdat het weer helemaal áf is en perfect in balans en de kleuren TOP!
Groetjes Cornelie

M@rjan

Ja hoor, jij hebt wel een eigen stijl, het is vaak goed te zien dat jij hem gemaakt hebt. Ik snap het wel, vind ook veel mooi: strak, romantisch, vintage. Ik ben er wel blij om, want zo blijf je niet erg hangen in steeds dezelfde stijl.

Dit kaartje is een regelrechte beauty!! ERG erg erg MOOI!!

Groetjes, Marjan

Wilma

O wauw Anja, wat is deze mooi!!!!

Iwona Palamountain (Chupa)

Anja, this is gorgeous and so "you"!! Love this card :)

Margot

dit is gewoon jou stijl! de vlinderkaart vind ik het mooist!

corry'kaart

nou dit ziet er super mooi uit,ja en vlinders vind ik zowiezo al prachtig!
groetjes van corry

Monique

WOW super mooi weer anja en al je werk is op dit moment weer even prachtig, stijlvol en mooi.
Ik kan zien dat je er weer helemaal inzit en ook ik herken altijd jouw werk wel hoor.
Ben zoals je wel weet een grote fan van je.
Liefs Monique

Romy

Ik snap wat je bedoelt, ik vind dat ik ook gewoon maar wat doe...het ene kaartje is druk en vintage, het andere heel kleurrijk...maar juist dat proberen van meerdere stijlen vind ik zo leuk aan scrappen:) Je kaartje is prachtig geworden! Zo mooi met al die vlindertjes. Enne, ik vind het een echte Anja hoor, hihi.

~amy~

simply perfect!

Cheryl Nelson

WOW!! Absolutely GORGEOUS!!!

Berdien

Super mooi kaartje Anja !!!!
Groetjes Berdien

Andrea Ewen

A vintage beauty, Anja! The colors are just beautiful and those chip board accents are so eye catching! A wonderful design! Thanks for playing along with us at the Play Date Cafe!

Brenda

Prachtig!!

Scrapchickies

Prachtige kaart! De kleuren zijn erg mooi en je hebt echt de balans weten te houden! Groetjes Joyce

Savannah O'Gwynn

OHHHH! This is just stunning! LOOOOOOOOVE that layering and the beautiful chic/shabby feel! You nailed all these challenges:) THANKS so much for joining in the fun and playing along with us over at the PDCC:)

Aleksandra

Wooow. This card os gorgeous! I love it and I love the butterfly shaped border. Stunning!

Have a great day!
Aleksandra

Jean Martin

Oh my goodness! I'm in love with this card! Yay for shabby chic style! Thanks for playing with us this week at CASE Study Challenge! :)

dstandard

This is just gorgeous! Love the color combo and all your awesome details!