CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 18 september 2011

case study en playdatecafe

Today two more cards to show.
First the challenge over at the playdate cafe blog;
Van daag weer twee kaartjes om te laten zien.
Ik begin met de challenge van het playdatecafe blog;



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; my mind's eye, spellbinder nestabilities, stempels ginak design en sentiment stempel papertrey ink, zwarte fineliner.


The following card is based on the challenge over at the case study challenge blog;
The card to lift;
De volgende kaart is gebaseerd op de challenge van het case study challengeblog.
Het kaartje om te liften;


My take;
Mijn uitvoering;


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p.; my mind's eye, groen lint, spellbinder nestabilitie, hero arts stempel, sentiment stempel my mind's eye, bolletjes stempel papertrey ink.

13 reacties:

Cornelie

Mooi!! Spannend paars met geel! Deze staan ook tegenover elkaar in de kleurenschijf! Mooi door z'n eenvoud!
De tweede vind ik de stempel erg mooi! Prachtige kaart!
Groetjes Cornelie

Anita

Jouw uitwerkingen zijn erg mooi.
De eerste vind ik de kleuren erg gewaagd aan elkaar,maar eigenlijk heel mooi.
De tweede is van mijn favo papier,en dus helmaal super.
Mooie stempel ook.

Groetjes Anita

M@rjan

Tja, natuurlijk weer prachtig, hoe kan het anders! Ik vind het leuk, die strakke stijl die je de laatste tijd ook laat zien. Ik hou daar erg van, al draait het vaak uit op meer. De kunst van het weglaten! :)

Groetjes, Marjan

José

Aaaah ja, mooi zeg! Die stempels met paars gedaan is erg mooi en de lay-out vind ik ook gaaf. Je tweede kaart heeft ook al zo'n mooie stempel. Je bent helemaal into het liften he? Ik merk dat ik het zelf ook leuk begin te vinden!
Groetjes, Jose

Jolanda Cuper

Gaaf schitterend gedaan!
Super hoor!
Groetjes Jolanda.

Romy

Volgens mij heb je het stempelen helemaal ontdekt:) En dat je stempelwerk geweldig is, heb je ook met deze kaarten weer bewezen. Ze zijn prachtig!

Cheryl Nelson

Wow! So incredibly GORGEOUS!

Wilma

Heel mooi gedaan!!

Nadine

Ik vind zew allebei te gek weer, mooie stempel heb je voor kaart 2 gebruikt!

Colleen Dietrich

Hi Anja! Both of your cards exude are simple, clean and classy. I love that handdrawn frame around the one for our color story. THanks for sharing it with us at The Play DAte CAfe!

Jaclyn Miller

Outstanding - you are one talented lady! Loving how you drew in that border on your first card. Thank you so much for playing along at The Play Date Cafe this week.

Julie Day

Gorgeous cards! Love that border on the first card with the trio of floral images...really draws the eye around the design of the card :) Thanks for playing this week at the Play Date Cafe!

Jean Martin

This is beautiful! I love the color combination you used! Lovely! Thanks for sharing it with us at CASE Study Challenge! :)