CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 14 oktober 2011

Challenges for you en case study challenge

I know how boring but again two cards for you. I would first like to share the card I made for the challenges for you blog. The sketch and it was a tough one came from Monique.
Ik weet het het word saai wederom twee kaartjes om te laten zien. Het eerste kaartje is gebaseerd op de sketch van het challenges for you blog en komt van Monique.



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, zwart en kraft bazzill, p.p; teresa collins celebrate, diecuts teresa collins celebrate, zwarte knoopjes, embossingfolder craft concept diamonds, zwart touwtje.


The following card is based upon the challenge over at the case study challengeblog.
Het volgende kaartje is voor het case study challengeblog.



Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft bazzill, p.p; teresa collins celebrate, canvas, beige touwtje, diecut teresa collins.

14 reacties:

Judith

... en deze dan ... mooi mooi mooi! Een gaaf idee om canvas te gebruiken, staat prachtig!

Judith

trouwens: helemaal niet saai om direct 2 kaarten te mogen bewonderen!

corry'kaart

hoi anja
dit noem ik nou dubbel genieten als jij twee van die mooie plaatst!
groetjes van corry

Romy

Wat een gave kaartjes, inderdaad eye-candy x 2!:) Ik vind de combinatie van kraft en deze kleurtjes erg leuk.

dstandard

WOW fabulous cards - love the details!

ScrappyDoo

De uitwerking van de schet van CFY is echt heel leuk!!
De andere kaartjes zijn ook prachtig.
Ik geloof dat ik zojuist verliefd ben geworden op kraft!!
Ga meteen kijken waar ik het kan aanschaffen.

M@rjan

Je kaartjes zijn erg mooi! Vooral die voor CFY vind ik super!

Groetjes, Marjan

Scrapchickies

Ja ze zijn weer super! Mooi dat rood met kraft! Groetjes Joyce

Berdien

Prachtig zoals je onze schets uitgewerkt hebt !!! Hij is inderdaad niet makkelijk.
Groetjes Berdien

Marielle

Wauw wat een gave kaartjes weer je hebt die van cfy erg goed uitgewerkt zeg met een extra touch ik vind hem super.
Liefs marielle

Brenda Roggeveen

Hele mooie kaartjes, maar de uitwerking van de schets van CFY vind ik echt super! Mooie kleuren, lekker strak en erg leuk met de sterren!

Jann-Will

Mooi jou uitwerking van de schets, beide kaartjes zijn leuk!

groetjes Wilma

Monique/bloem

Wow Anja, wat een geweldige kaarten, maar ik ben helemaal weg van je uitwerking voor CFY! Super hoe je de schets hebt uitgewerkt!

Jean Martin

Anja wow these are beautiful!!! I love your color combo and those banners! I just love visiting your blog! Thanks for sharing your cards with us at CASE Study Challenge! :)