CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 28 november 2011

En hier zijn er weer...

I'm still struggling with my stash christmascards.
I'll show you two cards I made using different challenges.
Ben mijn voorraadje kerstkaarten gestaag aan het bijvullen. Hieronder wederom een exemplaar.

This card is based upon the challenge over at the challenges for you blog and the sketch from cardpatterns.
Deze kaart is zowel gebaseerd op de challenge van het challenges for you blog als ook op de sketch van cardpatterns.




Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; scenic route, stempels papertrey ink, ronde heokpons, cuttlebug embossingfolder sterretjes, rood/wit touwtje, schuurpapiertje.


The following card is based upon the challenge over at the case-study challenge blog.

Het volgende kaartje is voor het case-study challenge blog.

The card to lift;


My take;


Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft en wit bazzill, doily stempel my mind's eye, cuttlebug embossingfolder swiss dots, sentiment stempeltje kesi-art, brad xenox.

20 reacties:

Mariƫtte

wat een leuke kaart Anja

Margot

ik vind ze geweldig! leuk om tegenover jou te hebben gezeten en nu in het echt te hebben kunnen zien hoe jij je kaarten maakt!

M@rjan

Ik vind ze allebei gaaf! Leuk dat je weer meedoet met CFY met deze prachtige kaart!

Groetjes, Marjan

Berdien

Kijk dat heb je slim gedaan 2 challenges gecombineerd !! Schitternde kaart Anja !! En wederom bedankt voor het meedoen !
Groetjes Berdien

Cornelie

Ja, zeker slim. 2 in 1!
Beide kaartjes vind ik heel mooi!
Groetjes Cornelie

Judith

Gelukkig hoef ik niet te kiezen, ik vind beide kaarten namelijk helemaal leuk!

De eerste mede om de vrolijke kleuren, de tweede om zijn chique eenvoud. Hier houd ik ook zo van!
Groetjes,
Judith

Brenda

Dat zijn twee hele mooie kaartjes!! Super!

Monique Liedtke

prachtige kaartjes, allebei! maar de eerste is mijn favoriet! Ik ben gek op kleurtjes!

Sanne

Wat een mooie kaartjes Anja! De eerste is mijn favoriet, dat snap je! Leuke kleurtjes, helemaal goed!

Liefs Sanne

Dora

Wat enorm mooi weer!

Wilma

Heel mooi gedaan!

Nadine

Leuk! Een mooie vrolijke en een sjieke kaart, goed gedaan!

Arlene

Both cards are beautiful! Love them...

Astrid

Hele mooie kaartjes! IK vind die geembosde sterren zo gaaf!

Carla S.

Wonderful cards, Anja! Love the colors and stars on the first one! Thanks for joining us at Card Patterns again this week!

Monique/bloem

Wat een geweldige kaarten weer Anja, leuk datje weer meedoet met CFY!

cbuswell

beautiful cards! Thanks for joining us at CASE Study!

♥ Jann-Will ♥

Ik vind ze beide leuk, ben dol op frisse kleuren, maar toch is de onderste mijn favoriet, die is .... Ha, ha, weet ik veel, ik vind hem mooi!

Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

Iwona Palamountain (Chupa)

Beautiful as always, Anja! Thank you for joining us at CASE Study this week! Chupa :)

Mynnette

Ooooo....these are beautiful!!! LOVE them both--the first one is so vibrant and the second so soft and feminine! :) Found you via CASE Study. :)