CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 8 november 2011

My creative sketches en case study challenge

After making all those cards I thought it would be time to make another layout. And finally I managed to make one.
I used the second sketch from the my creative sketches blog a very nice one.
They have a big sketch contest at the time and you can't imagine what great prizes you can win. So hop over to the blog and see for yourself and join in the fun.
Na het maken van al die kaartjes de laatste tijd vond ik het wel weer eens tijd worden voor een lootje. Heerlijk hoor en dat blijft ook gewoon heel erg leuk om te doen.
Heb hiervoor de sketch van het my creative sketches blog gebruikt.
Ze hebben een grote sketchwedstrijd momentel en geven prachtige prijzen weg. Dus neem maar eens een kijkje op het blog en doe gezellig mee.



Gebruikte materialen;
Cardstock; basic grey manilla basics, p.p.; echo park times and seasons, stickers echo park times and seasons, EK succes borderpons embossed curve, stempels l'encre et l'image.

Ofcourse I can't leave this post without showing you another card I made for the case study challenge blog.
En natuurlijk kan ik deze post niet afsluiten zonder een kaartje dus hierbij mijn uitwerking van de challenge van het case study challenge blog.

The new muse for this month.
The card to lift;
De nieuwe muse voor deze maand en het kaartje om te liften;


My take;
Mijn uitvoering;


Gebruikte materialen;
Cardstock; blauw bazzill, p.p; basic grey en the scrapcake cozy Xmas, stempel kerstman kruidvat en sentiment stempel papertrey ink, wit lintje.

15 reacties:

Wilma

Mooi layout! Leuke sketch ook trouwens en je kaartje is echt super!!

Miranda

Wat een mooie lo Anja, en je kaartje is ook super.
Jij hebt zo'n mooie stijl, ik blijf fan hoor.

Groetjes miranda

~Melissa~

Beautiful page...love the family photo!! Thanks for playing along!!

miriam

Mooie lo en prachtige kaart anja
gr miriam

Romy

Wat een prachtige uitwerking van de sketch! Een echte familielayout met dit gezellige papier:) Je kaartje is ook superleuk trouwens. Ik ben dol op die sneeuwachtige kleurtjes en ik ben zo blij dat ik dat papier bij de kreadoe ook heb weten te bemachtigen:)

Judith

Aan een LO zal ik me niet zo gauw wagen - zo'n 30x30 vel is toch wel heel groot om te versieren...
Daarom vind ik het zo knap wat jij gedaan hebt. Gezellige foto trouwens!

En je kaartje- weer super gaaf!
Groetjes, Judith

dstandard

Fabulous layout and gorgeous card!

Mycreativescrapbook

So Beautiful ...wonderful work

thanks for playing

Iwona Palamountain (Chupa)

Gorgeous work again, my friend! I dig that LO :)

Dora

Geweldige lo en die kaart is om te smullen, helaas hier geen stempels meer bij het kruidvat!

Wendy ten Hove

Wauw, mooi gedaan, die layout!! Mooi in balans allemaal zo en ook je kerstkaart vind ik echt een beauty!!! Leuk met de kerstman die om het hoekje gluurt! Top!
Groetjes, Wendy

Teresa Kline

oh wow, I adore all the details....soooo gorgeous...hope your weekend is awesome!

enjoy *~*

Rachael Elliott

Gorgeous page and stunning cards! Thanks for joining in with the challenge.

Blessed so much

Your work is just gorgeous...!

Alicia

Jolaine Frias

Anja, your page and card are absolutely stunning. Wonderful take on the sketch for sure!!!!