CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 6 december 2011

Playdate cafe, case study and casualfridays

The time is almost here to start sending the christmas cards but I'm still creating them. So I use all the sketches I can find to help me making those cards.
Today I would like to share with you two more cards I made.

En de tijd om de kerstkaarten te gaan versturen komt er al snel aan gezien de drukte bij TNT rond deze tijd van het jaar. Ben echter nog steeds bezig met het maken van de kerstkaartjes dus gebruik ik alle mogelijke challenges om ze te creeren.
Vandaag heb ik dan wederom twee kerstkaartjes voor jullie.

The first card is a combination between the colorscheme from the playdate cafe and the card by the new muse at the case study challenge blog.
I would also like to thank Ingen because she send me some of those beautiful christmaspapers from the action which I wasn't been able to get my hands on anymore.
I especially like the none christmascolors.

Het eerste kaartje is een combinatie van het kleurenschema van the playdate cafe en de liftkaart van het case study challenge blog. Ook wil ik Ingen heel erg graag bedanken voor het opsturen van enkele blaadjes uit de blokken van de action. Ik ben er namelijk niet meer in geslaagd om ze hier in te buurt te krijgen. Bedankt Ingen.
Ik vind het vooral leuk dat het niet de geijkte kerstkleuren zijn.




Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft, lila en perzik, p.p; action kerstblok, spellbinder nestabilitie grand en cirkels, spellbinder shapeabilitie, lila knoop, beige touwtje,kreukellint en sentiment tag uit Ingrid's shop, fiskars accolade borderpons, sterretjes xenos.


The second card is based upon the challenge over at the cas-ual fridays blog. It's a tic-tac-toe challenge I used the diagonal row;
Scallops-kraft-aqua.
I would also like to thank Angele for giving me the idea of that pom-pom and you can find a tutorial here.

Het tweede kaartje is gebaseerd op de challenge van het cas-ual fridays blog. Het is een tic-tac-toe challenge en ik heb voor een diagonale reeks gekozen; scallops-kraft en aqua.
Ook wil ik Angele heel erg bedanken voor het leuke idee van die twine pom-pom's en je kunt er een tutorial van vinden hier.



Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft bazzill, p.p; kerstboompie's kerstblok action, quickutz embossingfolder polka dots, ek-succes borderpons embossed curve, jillibean soup aqua twine, sentiment stempel papertrey ink en sterretjes xenos.


Now I'm off making some more christmascards so stayed tuned for some more inspiration.
En nu snel nog wat kaartjes creeren dus blijf me maar volgen voor nog wat inspiratie.

15 reacties:

Brenda

Ze zijn weer super Anja!

cnelson

Sooooo GORGEOUS!

Cristina

That CASE card is gorgeous! I love your color palette and those stars are amazing! Thanks for playing along with us!

Kristina

Love that ribbon! wow!

Visiting from CASE Study
xo, Kristina
Please stop by and say hello!
www.pearlgateway.com

Aimes

Your CASE study card is so pretty with those pastels!
Thanks for joining us this week!
Hugs,
Aimes
x

Ingen

Heel graag gedaan Anja en wat een leuke kaarten heb je met de papiertjes gemaakt.

Judith

Anja, Anja, dit is toch ook weer super! Mooie combinatie van kraft en lichtblauw! Ik vond deze week een tutorial op www om de kleine pomponnetjes te maken. Mooi detail ook op jouw kaart!
groetjes, Judith

Jean Martin

This is gorgeous!!! Everything is so soft and beautiful! What a beautiful CASE! Thanks for sharing!

Mynnette

Love both cards, but that card for CAS-ual Friday is amazing!!! LOVE it! :)

Maureen

I'm just drooling at the amazing CASE of Amy's card...love that ribbon! Thanks for joining us at the CASE Study this week :)

Dora

Zo mooi, misschien eens een kaartje van je erbij houden als ik aan de slag ga!

José

Wow Anja, ik vind ze allebei SUPERgaaf. Wat ben je toch een ster in het casen van kaarten en die tweede vind ik erg mooi wat betreft kleurstelling en compositie. Toppers! Ik geniet hier van.
Liefs, Jose

Margot

wauw! ik ben helemaal weg van het tweede kaartje!

Denise

Gorgeous! I love your soft/pastel Christmas card... a beautiful job for this week's Play Date Cafe challenge. Thanks so much for joining us!

Laura Davis

WOWZERS, beautiful work!!
Thanks for playing at CAS-ual Fridays!
Laura