CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 3 januari 2012

Case study challenge en play date cafe

I usually don't make any goals for the new year but this time I do.
One of those goals is that I at least make one christmascard a week so I won't have to stress at the end of the year making all those christmascards.
So today I have two more christmascards for you.
Normaal gesproken maak ik eigenlijk nooit echte voornemens voor het nieuwe jaar maar dit keer wel.
Een van deze voornemens is dat ik aangezien ik toch iedere week een aantal kaartjes maak een daarvan steeds een kerstkaartje moet zijn zo hoef ik aan het eind van het jaar tenminste niet te stressen.
Dus hierbij wederom twee kerstkaartjes.

The first one is based upon the challenge over at the case study challenge blog.
Het eerste kaartje is gebaseerd op de challenge van het case study challenge blog.



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, kraft en zwart bazzill, p.p; color conspiracy, diecuts color conspiracy, bruin touwtje, zwart en blauw lint, sentiment stempel papertrey ink, rode knoop, fiskars borderpons scallop, marianne design creatable sneeuwster.


The next one is for the cas-ual fridays blog.
Het volgende is voor de challenge van het cas-ual fridays blog.



Gebruikte materialen;
Bruin zakje, p.p.; color conspiracy, diecut color conspiracy, touwtje, wit lint, sentiment stempel papertrey ink, quickutz embossingfolder polka dots.

12 reacties:

Sanne

Jouw uitwerking vind ik veel leuker! Mooi gedaan Anja!

Liefs Sanne

José

Je bent het jaar weer goed begonnen anja! Erg mooi gemaakt zeg!
Liefs, Jose

Wendy

Wat een goed voornemen Anja om elke week 2 kaartjes voor kerst te maken!
Het zijn prachtige kerstkaarten geworden.

Groetjes wendy

Margot

wauw wat een goed begin van het niewe jaar met twee geweldige kerstkaarten! ik vind de grote X erg leuk!

Brenda

Wat zijn ze weer mooi!! Prachtige kaartjes Anja!

Cornelie

Allereerst; Gelukkig nieuwjaar!! De allerbeste wensen, voor jou en al je dierbaren! Ik ga weer heerlijk genieten van je creaties!!
Want wat is het begin weer goed, wat vind ik ze MOOI!!!!! Geweldig!!
Goed idee van je kerstkaarten!Succes!
Lieve groetjes Cornelie

Ellen

Ook voor jou/jullie de allerbeste wensen Anja! Wat een stoer voornemen heb jij zeg! Eén kerstkaart per week! Dat moet toch lukken zou je denken! Ik ga het in de gaten houden...
Deze kaarten zitten in ieder geval al in de pocket! En leuk dat ze zijn...!

Groetjes Ellen

Jean Martin

Wow!!! What a great card!!! Thanks for sharing this with us at CASE Study Challenge! :)

Teresa Kline

wow, stunning, I adore the color combo, awesome!

enjoy *~*

Dora

Wat een goed idee...wel volhouden!;)
En mijn kaart bij jou is wel als laatste binnen gekomen, bij eentje niet dan. Maar die van jou heeft er wel heel erg lang over gedaan...via Louisiane eers misschien...

Wat een egweldige kaarten schitterend mooi!

Virginia L.

Happy 50th birthday! Love your tag! So glad that you play with us at CAS-ual Fridays!

Maaike

Wat een gaaf kerstkaartje Anja!! Echt superleuk! Ben benieuwd of je het volhoudt! xx