CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 10 januari 2012

Lots of cards

Today I would like to share with you lots of cards I made yesterday for several challengeblogs.
Vandaag wil ik jullie een boel kaartjes laten zien die ik gemaakt heb voor de diverse challengeblogs.

I start with the challenge over at the challenges for you blog. The sketch was this time from berdien.
Ik begin met het kaartje voor het challenges for you blog. De sketch komt van Berdien.



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; action papierblok, stempels en dies van papertrey ink, ronde pons, scor-pal, quickutz embossingfolder polka dots.


The next is a combination of two challenges, I used the sketch from cardpatterns turned it and the colorscheme from the playdate cafe.
Het volgende kaartje is een combinatie van twee challengeblogs namelijk Cardpatterns voor de sketch en de kleurencombinatie van the playdate cafe.




Gebruikte materialen;
Cardstock; vanilla kleurig bazzill, p.p; kaiserkraft, bloemen webster's pages, kant en lint, spellbinder shapeabilitie, sentiment stempel papertrey ink, pearl pen, ronde hoekpons.


The last card is based upon the challenge over at the case study challenge blog.
Het laatste kaartje is voor het case study challengeblog.

The card to lift;
Het te liften kaartje;


My take;
Mijn uitwerking;


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en zwart bazzill, chipboard wolkjes en huisjes maya road, knoopjes, zwart touwtje, sentiment stempels papertrey ink, fiskars borderpons.

21 reacties:

M@rjan

Je bent weer lekker creatief bezig geweest! Mooie kaart voor CFY, maar de rest mag er ook zijn. De knoopjeskaart is super, zeg!

Groetjes, Marjan

Brenda

Wat weer prachtige kaartjes Anja! Echt super! Zou niet kunnen kiezen :)
Fijne dag nog!

Sanne

Mooie kaartjes in mooie kleuren! Vooral de laatste vind ik geniaal! Te gek, die knopen als ballonnen!

Liefs Sanne

Margot

mijn favoriet is ook die ballonnenkaart, supergaaf!

Nadine

Gaaf, je bent lekker bezig! Mijn favoriet is die voor CP hele mooie stijlvolle kaart zeg!

Wilma

Wat zijn ze geweldig leuk!!!

cnelson

So FAB...one and ALL!!!

José

Te gekke kaarten heb je gemaakt Anja! Origneel je kaart voor CFY en de knopenkaart vind ik ook super!
Liefs,
Jose

Monique/bloem

Wat een super kaarten weer ANja! Je kaart voor CFY vond ik geweldig en ook de balonnenkaart, wat een ontzettend leuk idee!

Cornelie

O, wat vind ik ze allemaal weer mooi!!! Die laatste is helemaal te gek, zo gaaf!
Maar die tweede, O, wat een bjoetie!
Hou vol met je kerstkaarten, ik vind het knap!
groetjes Cornelie

Berdien

Jeetje, jij gaat maar door !! :-) Prachtige kaartjes !! Mijn favoriet is toch wel nummer 2.
Groetjes Berdien

Judith

Wow, Anja, ik ben weer helemaal onder de indruk. Wat een mooie collectie!

Ik zit hier met ideetjes in mijn hoofd en krijg niets voor elkaar...

Debby

What a wonderful collection of challenge cards! The buttons for balloons look great. Thanks for joining us at CASE study.

Aimes

Buttons for balloons - what a fabulous idea!
Thanks for joining us on CASE Study this week :)
Hugs,
Aimes
x

Teresa Kline

oh my, these cards are amazing...great details and design...hope your week is wonderful!

enjoy *~*

Maureen

those button balloons are over the top fabulous!! Thanks for playing with us over on CASE Study :)

Jean Martin

These are absolutely gorgeous!!!

Jeanne J

I love the buttons for balloons! Very clever - they look fantastic!

Savannah O'Gwynn

OHHHH! These cards are GORGEOUS! But that second one is my ABSOLUTE fav!! LOVE those flowers:) THANKS for joining in the fun and playing along with us over at the PDCC:)

Christina

Three beautiful cards! Thanks for joining us this week at Card Patterns and CASE Study!

Lenet

Super kaartjes!! Ik vind die voor Cp en PDCC toch wel het mooiste ..super die kleuren ik ben er zelf helaas niet aan toe gekomen.
Maarrr leuk dat je met ons bij CP weer meedoet