CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 10 april 2012

Playdate cafe en case study challenge

Due to some severe headache last week I haven't been able to play along with the challenges over at the playdate cafe and the case study challengeblog, but this week I give it a try.
Vanwege een hevige migraineaanval vorige week heb ik de challenges op het playdate en case study blog even overgeslagen maar voor deze week heb ik weer een poging gewaagd.



My take;
Mijn uitvoering;


Gebruikte materialen;
p.p; kesi-art, studio calico en authentique, prima marketing bloemen, tule, wit/blauw twine, ronde hoekpons, grijs borduurgaren, letterstickers kesi art, stempel en die My favorite things, quickutz embossingfolder polka dots
.

12 reacties:

cnelson

Hope you are feeling better now Anja! LOVE your take on the inspiration! So FAB!

Aleksandra

Gorgeous card! Great take on the challenge!

Blessings,
Aleksandra

Cornelie

Toffe kaartjes allebei Anja!
Je geeft me wel inspiratie met de typemachine, heb ook iets dergelijks, en ik kon er nog niet erg veel mee...maar misschien veranderd dat nu!
Groetjes Cornelie

M@rjan

Vind ze allebei HEEL mooi, vooral de kaart voor Playdate!

Groetjes, Marjan

Ellen

Prachtige lift Anja! De challenges matchen goed met elkaar!
Groetjes Ellen

Judith

De kleuren van jouw kaart zijn prachtig. Zo vrolijk en helder, mooooi!

Dotchie

Love the use of the oolors from the inspiration.

Wendy ten Hove

Wat een coole vintage typemachine!! Staat super op je kaart zo, erg mooi gedaan!!!
Groetjes, Wendy

José

Ja prachtig! Je bent een kei in casen Anja! Ik vind de jouwe eigenlijk mooier, zeker wat kleurstelling betreft!

Ria

Super mooie kaartjes,

@ die typemachine is dat een stempel ???


Groetjes Ria S.

Angèle

Prachtige kaart in mooie tinten Anja!

Groetjes, Angèle

Lidka

Śliczne