CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 8 mei 2012

Some cards

My second post today. I find it hard to create something after a week vacation doing nothing.
I would like to participate in the challenges so I tried to create some cards today.
Those who know me know that I haven't skipped a single challenge over at cardpatterns and even make the sketches which are placed during my vacation so here they are.

Mijn tweede post voor vandaag. Na een weekje niet te hebben gescrapt valt het niet mee om de draad weer op te pakken. Ik wou echter toch weer meedoen met m'n wekelijkse challenges dus heb ik toch maar geprobeerd om het weer op te pakken.
Degene die me kennen weten dat ik tot nu toe nog geen enkele sketch van cardpatterns heb gemist en zelfs de sketches maak die tijdens mijn vakantie zijn geplaatst dus bij deze.......

The first card is based upon the sketch from cardpatterns from previous week and the colorscheme over at the playdatecafe also from previous week.




Gebruikte materialen; Cardstock; wit bazzill, p.p; basic grey en american crafts, geel lint, kettingtje, metalen bloem, crealies bloemenstans, couture creations drink me embossingfolder, sentiment stempel papertrey ink.

The second card is based upon the sketch from cardpatterns from this week and the colorscheme over at the playdatecafe.




Gebruikte materailen; Cardstock; wit bazzill, p.p; my mind's eye, jenni bowlin, prima marketing bloemen, spellbinder nestabilities,crealies bloemenstans, stempel gina k designs,kreukellint, labeltje, knoopje, beige touwtje, hero arts rhinestone, ronde hoekpons.

The last one is based upon the challenge over at the case study challengeblog from the new muse for this month.



Gebruikte materialen; p.p; ????, sentimentstempel papertrey ink.

12 reacties:

Marley

Super mooi allemaal! Liefs MArley

Romy

Ze zijn schitterend! Ik vind vooral de kaart met de creatieve bloemen heel leuk. En wat leuk hoe je de tekst in de uiltjes hebt verwerkt!

José

Jeetje wat een gave kaarten heb je weer gemaakt zeg! Zo te zien pik je het toch weer heel snel op!
Ik kan je via de mail weer niet bereiken. Mijn mailtjes aan jou komen weer terug....

Angèle

'Best of luck' vind ik de allermooiste van deze drie prachtige exemplaren.

Groetjes, Angèle

miriam

Mooie kaarten anja
gr miriam

Jean Martin

Eep!!!! These are gorgeous!!!! And those owls are sooo cute!

Denise

The folded flowers are so pretty and I love the way you framed them to draw the eye. Beautiful work! Thanks so much for joining us in the Cafe this week!

Alicia

I love the folder flowers and how you wove it all through a circle.... beautiful! Thanks for sharing with us at The Play Date Cafe. :)

rosalien

Wat een leuke kaaartjes weer Anja, vooral die Best of Luck kaart vindt ikgeweldig. Heel leuk gedaan.

roetjes Rosalien

Anna-Karin

Wow, these cards are all gorgeous! Love the flowers with the stamped stems on this week's Card Patterns sketch. Thank you so much for playing along with us!

Kim

Love your card for this challenge. Congratulations on being in the top 6.

Jeanette M.

Beautiful cards! I love the one for CP#164 - gorgeous!