CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 1 juli 2012

Playdatecafe en case study challenge

I really loved the challenge over at the casestudy challenge blog.
A great card to chase.
Ik vond de challenge van het case study challenge blog heel erg gaaf, echt een prachtige kaart om te liften.

The card to lift;


My take;



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en blauw bazzill, tape van de hema, stempels l 'encre et l'image, papertrey ink en technique tuesday, ronde hoekpons.

Loved the card that much so I made another but this time I used the colorscheme over at the playdatecafe blog.
Ik vond het echt een prachtig kaartje dus heb ik er nog een gemaakt maar dit keer heb ik het kleurenschema van het playdate cafe blog gebruikt.



Gebruikte materialen;
Cardstock; rood en wit bazzill, tape en windmolentjes van hema, stempels wederom tecnique tuesday, ronde hoekpons.

13 reacties:

Miranda

Wat een leukerds weer Anja.

Groetjes Miranda

Miranda

Leuk zeg! De blauwe kaart is heel vrolijk, fris geheel, lekker knallende kleurencombi. De roze versie is ook leuk, alhoewel ik het wat jammer vind dat de bloemen wat minder opvallen door hetzelfde stippenpatroon als op de achtergrond. Maar dat kan ook anders overkomen op de foto, misschien vallen ze in het echt wat meer op?

Willy's creations

Ze zijn super leuk!

Groetjes,Willy

Judith

Top, Anja! Lang leve de Hema (leuke spullen hebben ze momenteel, he?!) Ook de molentjes zijn schattig.

De blauwe kaart is mijn favoriet, zo lekker fris (-:
Groetjes, Judith

sjouks kaarten

Gave kaartjes!
Groetjes Sjoukje

Sientje

Leuk he die tape van de Hema, ik heb ook al een heleboel ingeslagen, ach wat wil jen ook, 2 rolletjes voor 2,50 dat lukt je niet bij de Pipoos.

Je kaartjes zijn erg leuk geworden.

Donna Bowman

Very pretty card! Love how you used the tape! Thanks for playing this week at The Play Date Cafe.

Maureen

oh, I am LOVING both versions :) I love it when a layout speaks to me :) Gorgeous! Thanks for playing with us over on CASE STudy this week :)

Lyndal

Two GORGEOUS cards Anja - LOVE the stars and the flowers :)

Brenda

Ze zijn weer prachtig Anja!

Jinny Newlin

What great takes on the challenges, Anja! LOVE those stars in the first and the way your sentiments take center stage in them both! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

Ruby

Beautiful projects, so fresh and colourful, just fab! Thank you for joining in the fun with us over at The Play Date Cafe this week!

Robin K.

Congrats on the Case study challenge win! Perfect design for a young male!