CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 21 augustus 2012

Play date cafe en case study challlenge.

Due to some very hot, hot weather over here the last couple of days I haven't been able to get creative the way I intended to.
Made the challenges but didn't spend as much tie for it as i planned to do. I'm not really satisfied with the outcome but it will have to do as i don't have more time left.
Vanwege de hittegolf die hier de laatste paar dagen woedde ben ik niet echt toegekomen aan het maken van kaartjes. heb er wel een paar gemaakt maar die zijn niet helemaal naar m'n zin. Nou ja het moet er maar mee doorgaan want ik heb niet meer tijd op het moment.

So for the challenge over at the playdatecafe blog;
Eerst de challenge van het playdatecafe blog;


My Take;
Mijn uitvoering;


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; crate paper, my mind's eye en authentique, stempels papertrey ink, pijldies papertrey ink.

Over to the challenge at the case study challenge blog. It's still their 2nd anniversary celebration. This time there's is no blog hop but you have to case one of the design team members past or present.
As I mentioned before it was really to hot to create much so I stopped after casing three members. Had planned to case more but..........
En dan nu de challenge van het case study challenge blog. Ze vieren nog steeds hun 2-jarig bestaan en dit keer niet met een blog hop maar je mocht een van de designteamleden huidige of oudere "casen". Zoals ik al vertelde was het me veel te warm afgelopen dagen dus heb ik het op drie kaartjes gehouden anders had ik er meer gelift.

The first card is from Christina MacLaren;


My take;
mijn uitvoering;


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en blauw bazzill, p.p; my mind's eye, dies en stempels van papertrey ink, ronde hoekpons en couture creations drink me embossingfolder.

The second card is from Debby Hughes;


My take;
Mijn uitvoering;



Gebruikte materailen;
Cardstock; wit  en kraft bazzill, p.p; my mind's eye, stempel papertrey ink, MFT zonnetje, doorzichtige glasparels.

The last one is from Jean Martin;


My take;
Mijn uitvoering;


Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft en crem bazzill, p.p; my mind's eye, kant en lint, prima marketing bloemen, papertrey ink dies en stempel, spellbinder nestabilities.

8 reacties:

Aimes

Wow! You CASED to the max!!! I love your cards!
Thanks for joining us on CASE Study this week! :)
Hugs!
x

Gerdine

Wow, wat een productie! Gave kaartjes, vooral de laatste!

Connie Mercer

love the arrows~what a cute card!!!! Thanks for playing with us at the PDCC!!!

~amy~

Love all your cards! Awesome job on the PDCC colors...thanks for joining us!!!

Iwona Palamountain (Chupa)

You, my friend, are a ROCKSTAR!! We're blessed to have you for our player, it's always such joy to visit your blog! Awesome cards, all of them!! Thanks for joining us at CASE Study this week!

Jen Cuthbertson

What a fun take on the PDCC color story this week! I love all of those fun arrows!!

Andrea Ewen

Wow, Anja...you have such a broad range of style...each card is magnificent! Thanks for playing along with us at CASE Study!

Veronica Z

ALL of your cards are amazing! Thank you for playing along with The Play Date Cafe!