CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 13 september 2012

Case study challenge # 108

Today already the second challenge by Torico at Case study challenge.
I had once again much fun making this card, hope you'll all like it.
Vandaag alweer het tweede kaartje naar aanleiding van de kaart door Torico op het case study challengeblog.
Heb er met veel plezier aan gewerkt en ik hoop dat jullie hem allemaal leuk vinden.


The card by Torico;



My take;
Mijn uitwerking;


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; echo park eclectic, zwarte fineliner, stickers echo park eclectic, wit twine, stempels papertrey ink.

14 reacties:

Nadine

Wat een mooi kaartje Anja, een stuk ingetogener dan het voorbeeld, maar onwijs mooi gedaan!

Yvonne van Bruggen

Een heel mooi kaartje heb je ervan gemaakt! Super!
groetjes, Yvonne

Esmeralda

Leuk kaartje geworden... Luchtballonen hebben toch altijd iets magisch....
Groetjes,
Esmeralda.

Jean Martin

Anya! I LOVE your card. I totally stopped to adore all the details on it when I saw it!!! So glad you're with us this month!!! :)

Linda-Ann & Simon Brunton

Hallo Anya.

I Love your card ideas and layouts -
Super Blog.

Linda

Romy

Je kaart is super! Strak, maar toch heel vrolijk!

My Paper Epiphany

Just love your case card!

José

Ik vind jouw take echt super. Luchtballonnen vind ik geweldig en wat heb je een mooie achtergrond gemaakt zeg. Heel mooi en leuk met de vogeltjes op het lijntje.

Vickie Z

Everything is soooo perfect! Love the papers, the birds and ballon....not to mention sentiment!!! You rocked this!

Naomi

Prachtige kaartje Anja,
Ik ben gek op kaartjes met luchtballons dus deze valt zeer zeker erg in de smaak bij mij :)

Veel Liefs
Naomi

Marlena M.

Gorgeous scene Anya!

Maria@Crafty Cre8tions

This is gorgeous! Love the soft colors!!

Jean

Love the hot air balloon with the fun clouds in the background ~ great card!

Judith

He, die heb ik bijna gemist. Wat een super leuke kaart, zeker met het soort luikje. Gaaf!