CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 4 september 2012

Case study challenge

It's still celebrating CASE Study's 2nd Anniversary time.

Let's recap what they've done so far:
  • They've shown their signature style
  • They've thought outta the box
  • They've CASEd a DT Member
  • They've CASEd you
So what's left? Well to CASE ourselves of course! They're asking us to do the same too this week.

So I had to CASE myself iekkkssss. I went for the card in this post.

Het is nog steeds Case study's 2de anniversary.

Wat hebben ze tot dus ver gedaan;

       * Hun signature style laten zien
       * Een creatie out of the box.
       * Het liften van een DT-lid
       * Het liften van een deelnemer.

Dus wat blijft er dan nog over? Ja hoor het liften van jezelf.

Dus moest je een kaartje van jezelf gaan liften. Welk moet ik dan kiezen nou ik heb uiteindelijk gekozen voor het kaartje uit deze post want dat heb ik destijds met veel plezier gemaakt.

 
The CASE from myself;
Mijn uitwerking van de lift van mijn eigen kaartje;


 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, transparante kaart p.p; my mind's eye en sassafrass lass, sentiment stempel en dot stemp[els papertrey ink, couture creations drink me embossingfolder, Martha steward vlinderpons, bloemetje, EK succes borderpons en dies papertrey ink notched flowers en vlinder.



9 reacties:

Cornelie

O, das ook leuk jezelf liften!! Heel mooi gedaan! Maar als ik op jouw blog terug scroll ben ik voor mn gevoel niet twee weken weg geweest, maar twee maanden, haha!! Wat ben je weer lekker op dreef en wat heb je weer prachtige dingen gemaakt. Leuk!!

Miranda

Wat bijzonder om jezelf te liften. Inderdaad... welke kaart kies je dan. Ik vind zowel het origineel als de nieuwe versie erg mooi! Zowel de achtergrond met de embossing en stempels, als de fishtail met tekst en versiering is erg geslaagd.

Brenda

Grappig om jezelf te liften, je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt:)

Ingen

Ook deze nieuwe versie is weer geweldig!

Maureen

oh, my! What a cool CASE! Love how similar yet different they are! Stunning! Thanks for helping us celebrate our anniversary this month over on CASE Study :)

Teneale Williams

Your card are simply fabulous, I just adore the colours you have used. Thanks for playing with us at CASE Study this week.

Gerdine

Nou, zowel het origineel als de lift zijn erg gaaf! Hm, misschien dat ik jouw kaart ook maar eens ga liften!

Jean Martin

ANJA OMGosh! These are stunning!!!! The first card is one of my favorites and now you made something just as gorgeous to complement it! Beautiful! Thank you for all of your wonderful inspiration! :) Thanks for sharing this with us at CASE Study! :)

Yolanda

Wat een mooie serie. Warme kleuren en mooie compositie. Eenvoudig maar prachtig. Groetjes Yolanda