CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 20 september 2012

Case study challenge

Unbelievable, it's already the third week how time flies.
When I saw this card of Torico I wanted to use those great baa-baa stamps of her own digital stamp shop , Birdie Brown.
But I also got those lovely ghoststamps from papertrey ink, so dilemma. Well I just make two cards........

Onvoorstelbaar alweer een week voorbij dus al de derde week als guestdesigner bij Case study challenge, wow wat gaat dat snel.
Toen ik dit kaartje van Torico zag wou ik meteen haar leuke baa-baa stempels gebruiken uit haar eigen digitale shop, birdie Brown.
Maar ik had ook net die leuke ghost stempels van PTI binnen dus na wat op en neer geschuif maak ik toch gewoon twee kaartjes.

The card by torico;
Het kaartje van torico;

 
My take with Torico's stamps Baa-baa

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; lichtblauw bazzill, p.p; my mind's eye, oranje borduurgaren, digitale stempels, oranje knoop, wit touwtje, PTI borderpons.
 
Another take with PTI stamps


Gebruikte materialen;
Cardstock; oranje bazzill, p.p; bo bunny, pti stempels en dies, zwart touwtje, zwart knoopje, zwarte fineliner, pti borderpons.

11 reacties:

Margot

als ik ziek ben laat ik het je weten! die kaart is te leuk!

Gerdine

Wat een leuke 'originele' kaart en die twee die jij gecased hebt zijn ook geweldig!! vooral die schaapjes, die kijken wel heel koddig!! Leuk!

Anoniem

What is Beterschaap in english?

corryskaart

hoi anja
echt drie hele leuke frisse kaarten met grappige afbeeldingen!
groetjes van corry

Sanne

Ik vind beide kaartjes super geslaagd! De te casen kaart is weer leuk.

Liefs Sanne

Cornelie

Ehhh Bettersheep? Is dat een leuke vertaling, haha!
Wat een leuke kaartjes. Heerlijk vrolijk! Daar hou ik toch wel van! Vind die spookjes te leuk!

Romy

Ooh, ze zijn heel leuk! Geweldig, die schaapjes! En wat een leuk Halloween kaartje ook!

Berdien

Mooie kaartjes !!! Die met die schaapjes is helemaal geweldig !
Groetjes Berdien

Marlena M.

Your creations are so cute!

José

Oooooh die schaapjes, gaat ontzettend leuk en die spookjes. Geweldige lifts Anja!

cnelson

ADORABLE!!!