CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 27 september 2012

Case study challenge

Can you believe that the month already has passed. Wow I had much fun playing along as guest designer for the case study challenge blog and I'm gonna play along with the upcoming challenges because I like it to much.
Kunnen jullie het geloven dat de maand alweer om is waarin ik mocht guest designen voor case study challenge? Ik heb het met veel plezier gedaan en ga gewoon verder met het maken van hun challenges want ik vind het veel te leuk.

The last challenge by Torico;
De laatste kaart van Torico;

 
And here my take on this challenge;
En hier mijn uitwerking van dit kaartje;

 
It's been a whole while since I last did some designwork for Marianne from MadeByMaly but she send me some great papers last week to work with. So I guess you'll be seeing some more in the next weeks.
Het is een hele tijd geleden dat ik designwerk voor Marianne van MadeByMaly heb gemaakt maar ze heeft me afgelopen week weer mooie spullen opgestuurd dus jullie zullen komende weken wel het een en ander voorbij zien komen.
 
This card is made with lovely prima marketing papers sponsored by Marianne.
Deze kaart is dan ook gemaakt met mooie prima marketing papiertjes van Marianne.
 
Gebruikte materialen;
p.p; prima marketing, papertrey ink sentiment stempel, pearls van de action.

11 reacties:

Ellen

WOH!!! Wat een beauty!
Mooie rozen...
Groetjes Ellen

Yvonne van Bruggen

Hele mooie uitwerking!!
Groetjes, Yvonne

Nadine

Geweldige kleuren op deze kaart Anja, de parels maken het helemaal af, top!

Wilma

Heel mooi kaartje!

Sientje

Jij maakt ook prachtige kaarten! Ik kijk regelmatig naar je kaarten als voorbeeld en inspiratie!

Vickie Z

Love the flowers and die...wonderful sentiment!!

Romy

Prachtige kaart! Door de pareltjes ziet hij er heel sjiek uit.

Miranda

De kleuren zijn erg mooi en het lijntjes papier vind ik helemaal leuk. Net als de parels!

Dora

Wat een geweldig mooie kaart, super!

José

Wat een topper Anja. Geweldig mooi!

Gerdine

Gave uitwerking zeg!