CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 16 oktober 2012

Playdatecafe en case study challenge

And for today the challenges over at the playdate cafe and the case study challenge blog.
En voor vandaag de challenges van het playdatecafe blog en van het case study challenge blog.

Playdate cafe;

 

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; echo park, crafts concepts embossingfolder hartjes, roande hoekpons, chipboard sticker echo park, oranje/wit twine.

Case study challenge;

The card to chase;
Het te liften kaartje;
 
My take;
Mijn uitvoering;
This card is also as designwork for Marianne/madebymaly.
Dit kaartje is tevens designwerk voor madebymaly met het prima marketing papier.


Gebruikte materialen;
p.p; prima marketing, rood bloemenlint, twine, houten klosje, headpins webster's pages, sentimentstempel papertrey ink, ronde hoekpons.

15 reacties:

Sanne

Leuke kaartjes. Vooral de tweede is erg gaaf! Ik zag de te casen kaart ook, wat is ie leuk zeg! Jij hebt er een hele leuke uitvoering van gemaakt.

Liefs Sanne

Yvonne van Bruggen

Wat een mooie kaarten!! Helemaal leuk! Bij mij is de eerste favoriet..
Groetjes, Yvonne

~amy~

I always love visiting your blog...your cards are beautiful! Thanks for joining us at The Play Date Cafe!

Margot

ze zijn weer erg mooi!

Miranda

Je tweede kaart is mijn favoriet, hele gave lift! Ik zie toevallig overal kaarten in roze-zwart-wit/beige verschijnen, of zou me dat opvallen omdat ik er zelf een mooi papierblockje van heb gekocht? ;-) Ik vind het een hele mooie kleurencombinatie.

cnelson

Oh soooo LOVELY!!

Romy

Ze zijn prachtig! Vooral die tweede is heel erg gaaf met alle mooie laagjes en het klosje garen.

Cornelie

Toffe kaartjes! Bij mij is de tweede ook favoriet! had je zelf ook een favo eigenlijk?

cbuswell

Beautiful cards! Love them! Thanks for joining us at CASE Study!

Andrea Ewen

Beautiful cards, Anja...you certainly have talent with color! Love the designs, the sweet flowers and beautiful bows! Thanks for playing along with us this week at CASE Study!

Jocelyn Olson

Both cards are great! The flowers and fishtail banners on the first card are great! Thanks for joining us at The Play Date Cafe!

Iwona Palamountain (Chupa)

So clever and pretty, especially the second card! You rocked it, girl :) Thanks for playing with us at CASE Study :)

Dora

Wow die zijn erg mooi!

Yolanda

Deze wil ik LIFTEN !!! Zeker weten.
Bedankt voor deze leuke ideetjes. Groetjes Yolanda

Marijke en Chantal

Wat zijn de kaarten weer mooi!! Vooral de tweede met al die reepjes papier, superrrrrrr
Groetjes, Marijke en Chantal