CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 23 oktober 2012

Playdatecafe en Case study challenge.

Today I would like to share with you two more cards I've made.
For these cards I combined again the challenges over at the playdatecafe and the case study challenge blog.
I would like to congrat the playdatecafe blog with their 3th anniversary and wish them all the luck in the world and hopefully many more years to come.
I've been a regular participant with their challenges over the last two years I think and I have enjoyed it very much.
They are celebrating with a lots of great prizes and lots of inspiration.
Vandaag wil ik jullie wederom twee kaartjes laten zien die ik gemaakt heb.
Voor deze kaartjes heb ik weer twee challenges gebruikt namelijk die van het playdatecafe blog en van de case study challenge.
Langs deze weg feliciteer ik tevens het playdatecafeblog met hun 3de jubileum en hopelijk nog vele jaren te gaan.
Ik ben de laatste tijd een regelmatige deelnemer van hun challenges en heb er altijd met veel plezier aan mee gedaan.
Neem maar eens een kijkje op hun blog voor de prachtige prijzen die ze beschikbaar stellen en de hoeveelheid aan inspiratie.

 
The card to chase at the case study challengeblog.
Het te liften kaartje van het case study challengeblog.

 
My take;
Mijn uitvoering;




Gebruikte materialen,
Cardstock; wit bazzill, ronde hoekpons, papertrey ink stempels en dies, marianne design sneeuwster stans, perkamentpapier, embossingfolder drink me couture creations, spellbinder nestabilitie. 

4 reacties:

~amy~

super fun take on the challenges! Fab that you were able to make a Halloween and a Christmas card with the same colors! Thanks for joining us at The Play Date Cafe!

Romy

Ze zijn prachtig! Geweldig stempelwerk op die laatste twee!

Lynn

super cute cards! My favorite is the middle one with all the little monsters :) Thanks for playing along with us at The Play Date Cafe!

Iwona Palamountain (Chupa)

Such a fun idea, Anja! Great cards :)