CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 25 januari 2013

Kan het niet laten........

And yes some more cards. I stumbled on a nice sketch made by Cornelie for the Bij Omadee blog, it's already the second sketch so I played along with this one.
En ja hoor weer wat kaartjes. Ik kwam op het blog van Cornelie een leuke sketch tegen die ze gemaakt had voor het blog van Omadee. Eeen hele leuke sketch dus die moest ik ook maken.

The sketch;

 
My take;
Mijn uitvoering;
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; pebbles seen & noted, spellbinder nestabilitie, knoopjes hema, wit touwtje, witte nietjes, oh happy day stans simonsaysstamps.
 
The following card is made during a speedscraptuesday over at the scrapangelsblog.
Het volgende kaartje is gemaakt tijdens de speedscrap afgelopen dinsdag op het scrapangelsforum.
 
The card to lift;
Afbeelding
 
My take;
Mijn uitvoering;
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; pebbles seen & noted, quickutz embossingfolder polka dots, jenni bowlin letterstickers, ronde letterstickers authentique, kleine stickers october afternoon., chipboard pijl maya road.
 

18 reacties:

Claudia

Wat een vrolijke kaartjes allemaal. De sketch van oma Dee vind ik ook super en jij hebt er een prachtig kaartje meegemaakt!

Groetjes, Claudia

Judith

Oh, wat zijn ze weer leuk, Anja!
Ik ben helemaal weg van de kaart met de sketch van Cornelie!!! Ik denk dat je toch mijn adres krijgt - hihi
Gaaaaf!

Margot

ohhh wat gaaf de tekst op de eerste kaart!

Willy's creations

Ziet er beeldig uit.

Groetjes,Willy

sjouks kaarten

Mooie kaarten!
Groetjes Sjoukje

sjouks kaarten

Mooie kaarten!
Groetjes Sjoukje

Sanne

Je kaart is geheel anders geworden dan alle andere kaarten die ik heb gezien voor de challenge van Bij Oma Dee. Ik vind hem prachtig! De gelifte kaart trouwens ook! Super gedaan!

Liefs Sanne

Linda van der Velden

Heel gaaf, vooral die stans!

Miranda

Vooral je bovenste kaart vind ik helemaal leuk! De kleuren zijn verrassend en de tekst vind ik super gaaf! Leuk gedaan zo met de nietjes.

Tinie

Prachtige kaarten Anja!! Dat liften blijft leuk!!
groetjes Tinie

Colleen

All these cards are fabulous Anja! you have such a way of putting together papers and other elements...you are really gifted, yet I like your style because it is not too busy...Love your Thanks cards!

Monique1971

Prachtige kaart en wat een mooie stans. Ook je tweede kaartje vind ik erg leuk.

Ik heb ook al vaker bij Simon says stamp gekeken, maar ik durfde niets te bestellen ivm de verzendkosten. Zijn die hoog daar of valt het wel mee?

Miranda Staring

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt n.a.v. onze schets uitdaging. Ik vind ze trouwens allemaal leuk. Lekker vrolijk. Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.

Groetjes,
Miranda

Anja (scrappie)

Tot nu toe is het hoogste wat ik heb moeten betalen omgerekend 13 euro geweest dus dat valt wel mee. Er zit altijd iets leuks bij en heb al twee keer een kortingsbon van 5 dollar erbij gekregen. Snelle service ook.

Cornelie

Hoi!! Wat leuk dat je meedoet, en wat leuk dat je de schets zo leuk vond! dat is te zien want ik vind de uitwerking helemaal te gek!!
Ook je lift, erg mooi ( mooier dan het origineel)
Fijne zondag!!

Maroeska

Mooie kaarten! Ik vind dat je de harde/felle kleuren mooi weet te combineren!

Nadine

Gave kaarten weer Anja, vind die op basis van de schets van Bij oma Dee het mooist, mooi subtiel, prachtige letter!

sandra_w

Geweldige kaartjes! Leuk dat je meedoet met de schets uitdaging!