CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 25 maart 2013

Case study challenge en playdatecafe

And here are we once again with the challenges over at the playdate cafe and the case study challenge blog.
En hier ben ik wederom met de challenges van het playdate cafe blog en van het case study challenge blog.

The playdatecafe;




My take;
Mijn uitvoering;

I have to admit that this card was inspired by a card from Maile Belles.
Ik moet natuurlijk wel bekennen dat ik voor dit kaartje geinspireerd was door het mooie werk van Maile Belles.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, stempels papertrey ink.
 
Next the card to chase from the case study challengeblog.
En hierbij het te liften kaartje van het case study challengeblog.
 
 
My take;
Mijn uitvoering;
 



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit , rood en geel bazzill, p.p; pebbles, wolkjes stans papertrey ink, fietsje stans memorybox, oh happy day stans simonsays memorybox, quickutz embossingfolder polka dots.

4 reacties:

Wilma

Wat zijn ze weer leuk!!! Ik vind die doormidden geknipte fiets geweldig!

marian

Het zijn 3 hele leuke werkjes, en idd. die halve fietsen is super.
Groetjes Marian

Andrea Ewen

Fabulous, Anja...love your design and bright, cheery colors! Thanks for playing along with us at CASE Study!

Veronica Z

Your cards are beautiful, and perfect for spring! Thank you for playing along with The Play Date Cafe!