CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 7 mei 2013

Playdate cafe en case study challenge.

 


Here my take on this weeks challenges over at the playdate cafe and the case study challenge blog.
Hierbij mijn uitwerking van de challenges van het playdatecafe blog en het case study challenge blog.

 
Since the new muse over at the case study challenge is the very talented Maile Belles I had to play along because I am a huge fan of her work and have already lifted many of her cards.
Aangezien de nieuwe muse van het case study challenge blog Maile Belles is en ik een groot fan ben van haar werk moest ik natuurlijk deze kaart gewoon maken.
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzil, p.p; studio calico, die en stempels PTI, embossing folder crafts concepts hartjes.
 
 

7 reacties:

Nadine

Geen idee hoe het kon, maar ik ben even niet bij je langsgeweest. het leek wel of je verstopt zat in mijn leeslijst, heel gek. Maar ik heb weer leuke kaartjes gezien zojuist. Deze in mijn favo kleuren mag er zeker ook zijn! Top!

Colleen

Awesome, Anja...perfect CAS card!!

Miranda

Super gecombineerd weer, hele leuke kaart heb je gemaakt!

Aimes

Such a great card!
Thanks for studying with us on CASE Study this week! :)

Debby

Love that your replaced the flower with a heart and those touches of pink just draw the eye through :) Thanks for joining us at CASE Study this week :)

angeleef

Zoooo mooi! Wat een geweldige uitwerking van het kaartje zeg! En wat een ontzettend leuke kleurtjes ook!!
Groetjes
**Evi**

Donna Bowman

Pretty card! Love your pop of magenta! Thanks for playing at The Play Date Cafe.