CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 21 juni 2013

Clearly besotted stamps 1st challenge #4 en bij omadee sketch.

My second post today. Call me crazy but this will be my last entries in the first challenge over at the clearly besotted stamps 1st challenge; anything goes.
Sorry couldn't help myself the new stamps are too cute. Don't know if you're allowed to compete so many times but if not well I have some nice cards.
Mijn tweede post vandaag. het moet niet gekker worden dit is al mijn 4de bijdrage aan de 1ste challenge op het clearly besotted stamps blog.
Mijn excuses weet helemaal niet of je zo vaak mag meedingen maar dan hoor ik het wel. Hun nieuwe stempels zijn gewoon te leuk om niet te gebruiken.

For both cards I used the nice challenge over at the Bij Omadee blog.
The first card is a cute one with the lovely cute and cuttly stamps and  make a wish stamps.
Voor beide kaartjes heb ik de leuke sketch van het Bij Omadee blog gebruikt.
Voor de eerste kaart heb ik de stempels cute and cuttly en make a wish stamp.


 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft bazzill, p.p; lilybee, pink pasilee, studio calico en my mind's eye, spellbinder nestabilitie, SU embossingfolder honingraat, stempels clearly besotted cute and cuttly en make a wish.
 
The second card is more stylish and is for a male teacher.
Here I used the stamps Book-worm and teacher's pet
Het tweede kaartje is eleganter en voor een meneer op Susanne d'r school.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en kraft bazzill, p.p; studio calico, stempels clearly besotted book worm en teacher's pet, cuttlebug embossingfolder stripes, plakparels action.
 

8 reacties:

Miranda Staring

Hoi Anja,

Ik vind ze allebei leuk. De Clearly Besotted spulletjes zijn inderdaad wel errug leuk. Gezellig dat je weer meedoet met de schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda

Anita

Leuke kaartjes, allebei! Ik heb net weer wat besteld bij Stephanie, had nog wat verjaardagsgeld liggen ;), ik kan er ook geen weerstand aan bieden.
groetjes en een fijn weekend,
Anita

Miranda

Allebei érg leuk! Ik vermoed dat ik gewoon helemaal niet op de blog van Clearly Besotted moet gaan kijken (uit zelfbescherming) ik lees steeds meer positieve en verslaafde reacties, haha.

Yolanda

Hoi Anja, prachtig ... alle twee. De schets is er heel goed in terug te vinden. En ja, je hebt gelijk, ik volg Stephanie al een hele tijd, mooi materiaal van haar hand. Groetjes Yolanda B)

Purrfect Paper Creations

These cards are just adorable! I love the elephant and the little bookworm!

Chris L.

Michelle

I love both of your cards, great designs

Thanks so much for joining us for the first CBS Challenge,
Michelle x

Stephanie

Wow your ideas are so creative! Love the cards!

Cornelie

Je gaat helemaal los jij! Leuke kaartjes Anja, dank je wel voor het meedoen!