CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 28 juli 2013

Some more CAS on sunday and great news.....................

Oke so today it's sunday and I have some more CAS cards for you to share. I get very addicted to CAS cards lately also because there are so many nice challengeblogs full of inspiration around.

But before I show you some more cards,  I would like to share some exciting news with you. I feel very honored to tell you that I will be playing as a designer in the beautiful and talented team from the CAS on sunday blog. My first contribution will be next sunday 4th of august. Together with the very talented Anneke we hope to inspire you to create CAS cards with us over at the CAS on sunday blog so be sure to check the post for next sunday.

Vandaag is het dan wel zondag en ik heb nog wat meer CAS kaartjes om jullie te laten zien. De laatste tijd ben ik erg into CAS mede door alle inspiratie en leuke challengeblogs die je overal vind.

Maar voordat ik jullie de kaartjes laat zien wil ik graag een leuk nieuwtje vertellen namelijk dat ik vanaf volgende week zondag 4 augustus samen met Anneke mag meedraaien als designer in het leuke en getalenteerde team van CAS on sunday. Dus hou het blog volgende week in de gaten en hopelijk inspireren we jullie om lekker mee te doen met alle challenges.

So for now I have cards made for The playdatecafe en CAS(-e) this sketch.
En voor vandaag dan kaartjes gemaakt voor theplaydatecafe en cas(e)thissketch.





 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en zwart bazzil, washi tape, stempels PTI.
 
The following card is also based upon the sketch from cas(e) this sketch.
Het volgende kaartje is ook gebasserd op de sketch van het CAS(e) this sketch blog.
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzil, stempels papertrey ink.

The last card is based upon the challenge over at the case study challengeblog.
Het laatste kaartje is voor de challenge van het case study challengeblog.



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzil, washi tape, stempels papertrey ink, mask verfspatten.

8 reacties:

Miranda

Toen ik DT achter je naam zag staan bij je kerst inzending, had ik al goede hoop voor je. Super gaaf voor je dat je bent uitgekozen! Je bent een ster in CAS-kaarten, dus je zit helemaal op je plek daar. Je gaat vele mensen inspireren! Ook deze kaartjes zijn weer top, vind vooral de laatste gaaf. Een kaartje voor die challenge maken staat nog op mijn to-do.

Sanne

Ik heb een heleboel gemist hier. Wat een leuke CAS-kaartjes zeg! Daar ben je een kei in. Gefeliciteerd met je DT-plek. Je gaat ons vast inspireren. Succes!

Liefs Sanne

Cornelie

Je bent echt helemaal in to the CAS stijl, doe je zeker goed, vandaar ook je DT plekje!
Toch mis ik je "eigen stijl" best wel eens als ik eerlijk ben!

Kim S

Congratulations! CAS on Sunday is a wonderful challenge!

I love your cards for these challenges. The patterns and neon is perfect for "Yay" and the stamp that chose with the bit of chevron is perfect on the bluer card. Thanks for joining us at CAS(E) this Sketch!

Maureen

oh, shut the front door! I LOVE your take on the neon! Cool splotches! Thanks for playing with us over on CASE Study :)

Ingrid Reyners

Leuk hoe je deze kaartjes weer hebt gemaakt, dat gaat helemaal goed komen met het DT schap, jij bent een kei in CAS kaartjes maken, heel veel plezier er mee. Groetjes Ingrid

Desire Fourie

Wonderful CAS creations with beautiful colouring. You really rock these CAS designs, which are very hard for me.
{Would love you to visit my blog and join my 600-Follower Give-Away. Thank you so much if you have entered and good luck.}
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

cbuswell

Awesome cards! Love them all! Thanks for joining us at CASE Study this week!