CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 20 juli 2013

The playdatecafe en clearly besotted # 2

I mentioned before that we have been on a vacation to Italy so I skipped some of my favorite challengeblogs but ofcourse I couldn't resist make them anyway. So the following days you'll be seeing some old challenges and some new.
Zoals ik jullie al vertelde zijn we net terug van een heerlijke vakantie in Italie. Hierdoor heb ik een aantal challenges overgeslagen van mijn favoriete blogs. Maar uiteraard heb ik de achterstand weer ingehaald en de komende dagen zien jullie dan ook een paar oude en nieuwe challenges voorbij komen.

For the first card I combined three challenges;
Voor de eerste kaart heb ik drie challenges gecombineerd.
* the playdatcafe
* Case study challenge
* clearly besotted # 2 SEEING SPOTS.

 
 
 
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill
Blauw en oranje gestippeld lint
 
The second card is case study challenge # 149
Het tweede kaartje is gebaseerd op case study challenge # 149
 
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en oranje bazzill, p.p; echo park, stempels clearly besotted shine bright. en stempels PTI, spellbinder nestabilitie.
 
The third card is based upon the sketch over at the CAS(-e) this sketch blog.
De derde kaart is gebaseerd op de sketch van het CAS(-e) this sketch blog.
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en blauw bazzil, stempels PTI en scor-it.
 


5 reacties:

Romy

Ze zijn allemaal prachtig! Wat ben jij toch goed met stempels!

Cornelie

Mooi! vooral de bovenste met de dots en vlinders. Erg leuk.
Zie ik ander papier?

Pia

Ze zijn allemaal even prachtig geworden!
Groetjes,
Pia

Yolanda

Hoi Anja, allemaal prachtig. De twee bovenste hebben mijn voorkeur ... maar ik ben dan ook helemaal gek op dots. Bij mij ligt het ook even stil i.v.m. de vakantie. Groetjes Yolanda B)vanuit een zonnig Drenthe.

Stephanie

You have been busy! What a fabulous assortment of cards and so happy to see another entry for our challenge - thank you! xxx