CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 17 september 2013

Case study challenge # 157

For my post from the cards en scrap blog go HERE.
Voor mijn vorige berichtje van het cards en scrap blog kijk HIER.

Here I wanna show you the card I made based upon the challenge over at the Case study challenge blog.
Hier wil ik nu het kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor het case study challenge blog.

I would also like to link this card to the wednesday challenge over at the simonsaysstampblog; Heat or dry embossing.
Deze kaart doet ook mee aan de simonsayswednesday challenge; heat en/of droog embossing.






Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, achtergrond stempel hero arts, woordstempel hero arts, perkamentpapier, woorddie simonsaysstamps, enamel dots basic grey, transparante embossingpoeder, heattool, versamark waterinkt.

11 reacties:

De hobby droom

Schittert Anja! en wat heb je dat leuk gedaan met het perkament papier! het ligt hier ook nog ergens in de kast maar wij gaan het er denk ik maar is snel uithalen ;) je hebt ons echt op een ideetje gebracht! Dankjewel!!

Lieve groetjes, De hobby droom

Ingrid Reyners

Heel mooi bedacht en gemaakt! Groetjes Ingrid

Miranda

Jammer dat de stempelafdukken niet overal even goed zijn gelukt, het idee is super leuk. De achtergrond vind ik fantastisch met alle vrolijke kleuren en het patroon!

My Paper Epiphany

Beautiful and trendy!

Ingen

Wauw wat een geweldige uitwerking van het voorbeeld! Echt een goed en bijzonder idee!

debby4000

WOW this is fabulous love all the colours.

Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday challenge.

luv
Debby

Margot

ohhhh gaaf al die kleurtjes, daar word ik blij van!

Claudia Baars

Mooi weer. Waar haal je de tijd vandaan?
Ik heb je genomineerd voor een award.
Het staat op mijn blog.
groetjes, Claudia

Monique

Wat een superleuke kaart weer en die achtergrondstempel heeft een heel hoog hebbe, hebbe gehalte, maar ik mag niets meer kopen, heb echt genoeg "troep" hahaha.
Hoe vaak zeggen we dit niet tegen elkaar :-)

Deepti

Beautiful, I love the embossed arrows in the background and vellum adds just the right touch :)

Gerdine

Heel gaaf gedaan! Vrolijk!