CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 14 september 2013

Omadee challenge # 8

And here is finally my take on the sketch over at the bijomadee blog. Somehow I didn't manage to make this one but now I took some time sat down and created this card.
En he he, eindelijk mijn uitwerking van de sketch van het omadee blog. Iedere keer nam ik me voor om eraan te werken maar dan kwam er weer iets anders tussen. Nu even de tijd genomen, ervoor gaan zitten en voila, mijn kaartje.

I would also link this to the simonsaysblog for the stamptember party.
Ik wil deze ook linken bij de simonsays stamptember party.

stamptember2013blogbanner

The sketch over at bijomadee;
De sketch van het omadeeblog;




Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en zwart, p.p; simonsaysstamp cardkit september, zwarte knoopjes, wit touwtje, martha steward vlinderponzen, plakparel action.

5 reacties:

Miranda

Ik word een beetje eentonig in mijn reacties, maar wat een prachtige kaart is dit weer. Mooie, zachte kleuren en een leuke verwerking van de sketch. Een challenge-koningin ben je!

Nadine

Wauw! Geweldig mooi kaartje Anja! Prachtige kleurtjes natuurlijk en zo stijlvol!

José

Prachtige uitwerking van de sketch en zo'n mooie kleuren

Miranda Staring

Wow wat een beauty! Erg mooi Anja, stijlvol. Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda

Cornelie

Absolute beauty Anja!! Dit zijn de kaarten waar ik zo van hou bij jou, hier ben je echt een kei in, vind ik, super!!