CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 4 oktober 2013

Online card classes day 3 photos please

Here is another take on the classes from the onlinecard classes insider. It's a great card by Kelly Rasmussen.
Hier wederom een kaartje gebaseerd op de online card classes. Deze keer van kelly rasmussen.

I used the cardkit october from Omadee my first kit and I love it. It arrived wednesday so I had to work with it right away.
Ik heb hiervoor de october cardkit van Omadee gebruikt welke ik woensdag in de bus vond. Mijn eerste kit en ik vind hem geweldig.

The picture inside is to show you how I will place a familypicture when I send this card.
I used a pocket for a cd which I had still laying around.
De foto die ik in de kaart heb gedaan is alleen om even aan te geven. Ik zal er een familiefoto instoppen als ik hem ga versturen.
De pocket is van een cd deze had ik nog liggen.




Gebruikte materialen;
Cardkit bij omadee october, eigen producten, stempels hero arts en papertrey ink, die papertrey ink, witte embossingpoeder, watermark inkt, heatgun, mapje van een cd,