CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 7 oktober 2013

World Card Make Day 2013

 
Hello again; I've had a very busy weekend trying to compete in several challenges and ofcourse it was WCMD.
Hoi allemaal ik heb een druk weekend achter de rug. Heb geprobeerd om aan diverse challenges mee te doen gedurende de WCMD.
 
Here are some of the cards I made for the WCMD.
Hier zijn enkele kaartjes die ik gemaakt heb tijdens de WCMD.
 
The first one was a sketch made by me and placed on the scrapangelsforum for the WCMD I asked them to make it CAS.
I would also like to link this one to the Case study challenge;
Dit eerst kaartje is een sketch door mij gemaakt welke ik op het scrapnagelsforum heb geplaatst en waarvan ik vroeg om hem CAS uit te werken.
Ik wil deze ook linken op het case study challenge blog.
 
 
Afbeelding
 
 




Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, MFT circle die, chevron dies avery elle, stempels avery elle, strepen en spatten SU.

The following card is based upon the challenge Ingen gave us on the scrapangelsforum. She gave a recipe to make a card;
- 1 cardbase
- 4 different designpapers
- 1 picture, stamp or diecut
- 1 embroidery ( by hand, machine or written, rubon)
- 5 different kinds of embellishments but from each and every one just 1.
- 1 sentiment.

Het volgende kaartje is gebasserd op een recept wat Ingen ons gaf;
- 1 basiskaart
- 4 verschillende designpapiertjes
- 1 plaatje of stempel of die cut of gestanst figuur
- 1 stiksel (echt of d.m.v. een stempel of met een pen)
- 5 verschillende soorten embellisments maar van ieder maar 1. Met 1 soort bedoel ik 1 knoop, 1 lintje etc. en niet 5 verschillende knopen.
- 1 tekst (stempel, rub on of op een andere manier)

For this card I used the sketch over at the bij Omadee blog and also the octobercardkit from bij omadee.
Voor deze kaart heb ik de sketch en de october kaartkit van bij omadee gebruikt.



 
Gebruikte materialen;
Alles uit de build-a-card kit van bij omadee behalve de PTI hertjesdie, de plakparel action, de "sneeuwster"marianne design, spellbinder nestabilitie, stempel PTI.
 
The next card is based upon a sketch Maria placed on the scrapangelsforum.
Het volgende kaartje is gebaseerd op een sketch die Maria heeft geplaatst op het scrapangelsforum.
Afbeelding
 
 
Gebruikte materialen;
 Cardstock; kraft bazzil, p.p; authentique ( build a card kit bij omadee) chevron embossingfolder quickutz, hertjesdie PTI, bolletjes kerstlint, stempels papertrey ink, blessed die PTI, ronde hoekpons.
 
The last card for today is based upon a card Ingen showed us to lift.
Het laatste kaartje voor vandaag is een lift van een kaart die Ingen heeft uitgezocht.
 
Afbeelding
 
 
 
Gebruikte materialen;
P.p; cardkit bij omadee, twine, spellbinder hexagons, witte plakparels action, witte embossingpoeder, heatgun, watermark inkt, stempel kelly purkey.
 
Here you see that you can use those papers not only for a christmascard but also for other cards.
blijkt maar weer dat je deze papierlijn ook prima voor andere kaarten kunt gebruiken als alleen maar voor kerstkaarten.
 
In the next few days there will be following some more card I've made for the WCMD.
Gedurende de volgende dagen zulle er nog wel wat meer kaartjes tevoorschijn komen die ik gemaakt heb tijdens de WCMD.

14 reacties:

Margot

gaaf Anja! vooral het derde kaartje is top, die heb ik gepint!

Deepti

OMG every single card is so different and at the same time so amazing :) love them

Colleen

All are fabulous, Anja! You were busy!

Aletta

Wat zijn die allemaal wel geweldig leuk Anja!

Groetjes Aletta

Miranda Staring

Jeetje Anja, wat is er toch altijd veel te zien op jouw blog, je hebt het er maar druk mee. Vind al je kaartjes geweldig. Dankjewel dat je tijd hebt gevonden om mee te doen met onze schetsuitdaging ;))

Groetjes,
Miranda

Ingen

Je hebt weer mega geweldige kaarten gemaakt Anja!

Brenda

Geweldig weer Anja! Supermooie kaartjes!!

Mieke

Ze zijn super mooi!

Nadine

Wat een geweldig leuke kaartjes heb je gemaakt Anja! Stuk voor stuk, maar eigenlijk vind ik de kaart die je maakte met mijn schets stiekem het allerleukst, gaaf!!!!

José

Ze zijn stuk voor stuk heel mooi!

Cornelie

Tof gedaan weer allemaal zeg! Erg leuk de derde! En die met de schets is ook heel tof! Leuk dat je meedoet.

Cornelie

Tof gedaan weer allemaal zeg! Erg leuk de derde! En die met de schets is ook heel tof! Leuk dat je meedoet.

Aimes

Fabulous cards! I especially love the CAS design of your CASE Study card.
Thanks for studying with us on CASE Study this week! :)

kreamina

Hoi Anja, ik kreeg vandaag van jou bericht over de CAS on Sunday challenge #19 Get well soon, maar ik kan niet doorlinken en het is ook niet vindbaar op de site CAS on Sunday, kun je eens kijken of het goed gaat? DAnkje, MIna