Goodbye 2013

This will be the last post on this blog for the year 2013. Ofcourse I have a card to share with you probably the last one I've made this year. It's been a terrific year with lots and lots of cards mostly christmascards but for today I have another card.
This card is based upon the sketch over at the retrosketchesblog I've played along with many of their sketches this year and intend to do so next year. Thank you retrosketches for your beautiful sketches in the past year.

Dit is dan de laatste post voor dit jaar hier op mijn blog. Uiteraard wil ik weer een kaart met jullie delen maar dit keer geen kerstkaart. Het is een zeer creatief jaar geweest met onnoemelijk veel kaarten ik ben ergens de tel kwijt geraakt. Het waren voornamelijk kerstkaarten en daar wil ik in 2014 gewoon mee doorgaan. De kaart voor vandaag is gebaseerd op de sketch van het retrosketches blog ik heb een boel sketches van hun gemaakt in het afgelopen jaar. Hierbij wil ik retrosketches dan ook heel erg bedanken voor al die leuke sketches.

 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; Teresa collins, spellbinder nestabilitie, dies en stempels papertrey ink,

I would love to wish all my readers a very happy new years eve and a careful with fireworks. All the best for 2014. See you next year.

Rest me nog om al mijn lezers een prachtige jaarwisseling te wensen en het allerbeste voor 2014.
Voorzichtig met vuurwerk en niet teveel oliebollen eten.
Tot ziens in 2014!!!!!!

Reacties

Scraptick zei…
Ook een fijne jaarwisseling gewenst. Tevens bedankt voor de dagelijkse kaarten op je blog. Heb er van genoten.
Cornelie zei…
Wat een leuke mooie en vrolijke afsluiter van dit jaar! Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!!
Deepti zei…
This is adorable Anja, Loved all ur cards from 2013 and wish you a very Happy New year :)
Gerdine zei…
Wat leuk gedaan! vooral die halve cirkel uit de diagonalen! Jij ook een heel creatief 2014 gewenst! Met veel kaarten :) Ja, ik ben bij jou ook de tel kwijt geraakt. Ik vrees dat ik er ook de nodige gemist heb, want soms was je niet bij te houden ;)
Miranda V zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Miranda V zei…
Jij bent zo enorm productief geweest dit jaar, ik heb er van genoten! Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar - ik kom zeker weer regelmatig bij je langs. Ik steek geen vuurwerk af (ik kijk van binnenuit naar al 't moois) en over die oliebollen... haha dat gaat me niet lukken hoor! ;-) Fijne jaarwisseling!
Judith zei…
Je neemt in stijl afscheid van 2013 met de ballon (-:
Het was telkens weer verrassend hoeveel moois je maakt. Op naar een creatief 2014!
Fijne avond gewenst en het beste voor het nieuwe jaar!
Groetjes,
Judith
Diane zei…
Beautiful and creative card!!!
Susanne zei…
Brilliant card - love the clouds.