CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 6 januari 2014

Twee kaartjes en een WINNAAR!!!!!!!!!!!!!!

 


 

Today I have for you two more cards and the winner from my birthday post.
Vandaag twee kaartjes voor jullie en natuurlijk ook de winnaar van mijn verjaardags give-away.

But first I start with the cards.........
This one is based upont he challenge over at the Colour me blog and the sketch from the retrosketchesblog.
Maar eerst start ik met de kaartjes gemeen he?
Het eerste kaartje is gebaseerd op de challenge van het colour me blog en de sketch van het
retrosketchesblog.






Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en kraft bazzill, spellbinder nestabilities, lil'inkers design dies, stempels lawn fawn en kaiser kraft, stencil, embossingpaste, ronde heokpons, lintje, roosjes maya road, chevron die avery elle.
 
The second card is based upon the challenge over at the case study challenge blog.
Het tweede kaartje is gebaseerd op de challenge van het case study challenge blog.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft en wit bazzill, kanten hart, kantje, spellbinder nestabilities, rond3e hoekpons, stempels papertrey ink, witte embossingpoeder, versamark waterinkt, heat gun., kleine strassteentjes.


And for now I won't keep you anxious any longer.
En dan nu ik zal jullie niet langer in spanning laten.

There were 34 names ( 2 were double)
Er waren 34 namen ( twee waren dubbel)

 
Made some small strips of paper
Heb er smalle strookjes van gemaakt...........

 
Had to fold them twice.
Moest ze in twee keer vouwen.

 
I couldn't find a high hat to place them in so I went for this one;
Ik kon helaas geen hoge hoed vinden dus werd het deze.......

 
My youngest daughter Susanne would love to make the draw.
Uiteraard wou Susanne heel graag de naam uit de hoed halen........

 
Does it show already?
Is het al te zien?

 
And the winner is..........
En de winnaar is geworden................
 
 

 
Please mail me your adress Judith so I can send you the stampset.
Als je je adresgegevens zou willen mailen Judith dan zorg ik dat de stempelset jouw kant uitkomt.
 
 

9 reacties:

nit@

wat een vreselijk leuke aktie anja! daar gaat judith heel blij mee zijn!

groetjes
anita

Colleen

Wonderful cards, Anja, love the "Colour Me" card...!!

Miranda

Mooie kaarten, vooral de eerste spreekt me aan door de kleuren. Judith, gefeliciteerd!

Hayley Kew

Lovely cards you have created! I especially enjoy the one you made with our colour challenge this week. The little flowers are adorable!!! Thanks so much for sharing with us this week at Colour Me...!, we sure hope to see you back again soon :)

Judith

Oh, super leuk! Dank je wel Anja en Susanne!!!
Mijn adres heb ik gemaild. (-:

Tara Bourgoin

I just adore this fun card! That little fox is too, too cute! Love the blue flowers and all your little details :) Thanks for joining in the fun of our first challenge over at Colour Me...!

carol (krillsister)

Beautiful cards. Love the one with the doily.

Ingen Kok

Beide kaarten zijn weer erg leuk. En wat een werk heb je ervan gemaakt om een winnaar de trekken.

Stella

Ik vind beide kaartjes prachtig; de erste is mijn favoriet. Geweldige uitwerking van de challenge!