CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 21 februari 2014

Colour ME x 3........

And the new challenge over at the Colour ME blog;
En dan de nieuwe challenge van het Colour ME blog;


 
Three colours so I made three cards......
Drie verschillende kleuren dus heb ik ook drie kaarten gemaakt.....
 
The first card is a combination with the challenge over at the liftchallenge blog.
Het eerste kaartje heb ik gecombineerd met de mooie lift van het liftchallenge blog.
 
The card to lift;
Het te liften kaartje;
 
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, zakje, tagdie PTI, hartjesdoily, hartjes en labeldie SU evenals stempels, you rock PTI, twine, raisin flowers, knoppje, achtergrondstempel hero arts, kreukellint, vellum, blaadjesstempel clearly besotted, ronde hoekpons, knijpertje studio calico.

The second card is based upon the technique from the make it monday challenge over at papertrey ink.
Make it monday # 152; layering dye and pigment inks.
Het tweede kaartje is gecombineerd met de leuke techniek van het papertrey ink blog.





Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, achtergrondstempel papertrey ink, ballonnen papertrey ink, strings van darkroom door, wink of stella glitterpen clear.

The last card is based upon the challenge over at the case study challengeblog.
Het laatste kaartje is gebaseerd op de challenge van het case study challengeblog.


 

I Always find it hard to show the glitter I used on the pictures. I used the wink of stella glitterpen on the word happy but it doesn't really show on the picture has anyone tips?
Ik vind het altijd heel erg lastig om de glitter te fotograferen. Hier heb ik ook weer de glitterpen gebruikt op het woordje happy maar ik krijg het niet op de foto, heeft iemand tips?

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en kraft, vellum, ink daubers, stempels SSS, happy die PTI, sterren spellbinder nestabilities, borduurgaren, wink of stella glitterpen clear, enamel dots my mind's eye.

13 reacties:

Judith

Super, alle drie!!!

Helaas heb ik geen tips voor het fotograferen van glitter, sorry

Miriam

Wow! Wat een geweldige creaties! En leuk, een nieuwe challenge, misschien ga ik ook eens meedoen... :-)

Katie Melhus

Anja all three of your cards are just amazing! Love all the fun layers on the first one. The balloon card is CAS perfection, and the last one is spectacular with the vellum and gorgeous gradient die cut! They are all so great, Thanks 3 times, So glad you're playing along this week at Colour Me...!

Colleen

OMG, cuteness beyond words Anja, all are awesome! Love your balloons, what a great idea and I love your colors!

Margot

Alle drie zijn ze te gek, maar die ballonnenkaart is mijn favoriet!

Stella

Waar haal je de tijd vandaan :). Alle 3 zijn prachtig; de liftkaart is mijn favoriet:)

Nadine

Ja, liften kunnen we wel aan je overlaten. Heel goed gelukt Anja! Je andere twee kaartjes zijn ook weer erg leuk. Vooral die twee teksten over elkaar heen spreken me erg aan!

Cornelie

Leuk, leuk, leuk!!! Alledrie!
Lift is gewoon weg weer TOP!
Ballonnen...daar heb ik een zwak voor.
Die met de tekst vind ik ook super. Erg mooi, ook de kleuren.
Glitter is lastig. Ik hou m'n toestel in zoveel mogelijk hoeken net zolang totdat ik de juiste lichtval heb, maar dan nog hoor!
Leuk dat je weer meedoet Anja!!

Susie Wittwer

All 3 cards are gorgeous Anja!!!
Thank you for joining us this week at Colour Me!

Hayley Kew

WOW! Quite the marvelous collection of cards here, you have been busy. I love the balloon card, so much fun :) Thanks so much for sharing with us at Colour Me...! We sure hope to see you again soon!!!

Marjan Küppers

Super is je liftkaart! Echt heel mooi gedaan. Maar de andere kaarten vind ik ook geweldig. Dank weer voor je deelname!

Rosemary

each card is absolutely gorgeous!! fantastic use of the color combo... thanks so much for sharing with us at Colour Me!!

Laura Davis

Anja, hello my friend! What a stunner, beautiful work!
Laura