CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 26 april 2014

Case study challenge # 188

This is my second post for today, if you want to see my take on the challenge over at the crazy for CAS blog please visit HERE.
dit is mijn tweede berichtje voor vandaag als jullie mijn berichtje van het Crazy for CAS blog willen zien neem dan snel HIER een kijkje.


I don't know about you but I always have trouble with those stickersheets that come with paperpacks. So when I saw the challenge over at the case study challengeblog I immediately knew what to do. Grabbed some stickers and in no time I created this card.
Ik weet niet hoe het met jullie is maar op een of andere manier heb ik altijd moeite met het verwerken van stickers. Dus toen ik de lift van het case study challenge blog zag wist ik gelijk wat ik zou maken. Even wat stickervellen bij mekaar gezocht en in recordtempo heb ik het kaartje gemaakt.


 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, p.p; echo park, diverse stickervellen, sequins lawn fawn, borduurgaren.