Liftchallenge and more.......

This is my second post for today. I would like to share with you the card I made for the liftchallengeblog.
Alweer mijn tweede berichtje voor vandaag. graag wil ik met jullie het kaartje delen wat ik gemaakt heb voor het liftchallenge blog.

 
 
Here is my take on this card.
Hier is mijn uitwerking van het te liften kaartje;
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, p.p; echo park, sequins lawn fawn, stempels mama elephant, spellbinder nestabilities, borduurgaren.
 
It's that time of the year again we have to make some presents for the teacher's. Somehow we always manage to make it a last call so we had little time to create. But since there is lots of inspiration over at the internet we managed to make 4 presents on time.
Het is natuurlijk weer de tijd van het jaar; juffen- en menerendag. En zoals gewoonlijk zijn we weer eens heel erg laat met het maken dus werd het een beetje een tijdnoodklusje. Maar aangezein we het wiel natuurlijk niet steeds hoeven uit te vinden is er gelukkig genoeg te vinden op internet.
 
I visited Margriet's blog and found these cute little boxes. Used the stamps from clearly besotted filled them with some delicious chocolats and susanne is ready to go.
Ik bracht een bezoekje aan Margriet's blog waar ze een patroontje had staan voor deze leuke doosjes. De stempels van clearly besotted erbij gepakt wat chocolaatjes erin en Susanne kon uitdelen.
 


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en kraft, p.p; kesi-art en lawn fawn en echo park, stempels en dies clearly besotted, lintje, twine, tag-topper pons SU.
 

Reacties

Margot zei…
Gave kaart! En die uitdeeldoosjes zijn ook super!
Marjan zei…
Prachtige lift met dat schattige konijntje! De cadeautjes zijn ook heel gaaf! Leuk dat je meedoet weer, Anja!
Judith zei…
Het zijn weer toppers, Anja!
Cornelie zei…
Jij verwent die juffen maar zeg! Ziet er leuk uit!
Je lift ook. wat een heerlijk papier! Lekker vrolijk, hou ik van!
Stella zei…
Wat een prachtige lifr; en dat konijntje vind ik zo schattig. En die kadoosjes:).....mooi!
Anoniem zei…
Ik bedoel lift.....sorry :)
Nadine zei…
Had 'm al voorbij zien komen op facebook, maar het is ook zo'n schatje, dus ik reageer gewoon hier ook nog even. Wat een leuke kleurtjes. Ook je uitdeelzakjes zijn weer leuK!
Wat een ontzettend leuke doosjes heb jij ervan gemaakt Anja. Jammer dat je inzending net te laat kwam, want anders was de keuze voor een winnaar nog moeilijker geweest.

Bedankt voor het meedoen!

Groetjes,
Margriet