CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 15 mei 2014

Case study challenge # 191

And for today I have the first contribution to the Case study challenge blog as one of the designers wow!!!!!!!
En voor vandaag mijn eerste kaartje als een van de nieuwe DT leden voor het case study challenge blog.


When I saw this picture my eyes were drawn to the design , the lovely flowers and those repeated words.
So I tried to incorporate this into my card.
Toen ik dit voorbeeldkaartje voor het eerst zag spraken de opbouw, de bloemen en de herhaalde woorden me gelijk aan.
Dit heb ik dan ook proberen te vangen in mijn kaartje.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, p.p; glitz design, SSS tall flowers die, spellbinder nestabilities circles, love you die SSS, heidi swapp glitterspray.

So now go over the case study challenge blog to see what the other newbie's did and ofcourse the rest of the DT.
Neem nu maar snel een kijkje op het case study blog voor meer inspiratie van de nieuwelingen en de rest van het DT.