CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 22 mei 2014

Case Study challenge # 192

And here is my second card as designer over at the case study challengeblog.
En hier alweer mijn tweede kaartje als designer van het case study challengeblog.



 
Liked the cluster of strips and somehow I simply had to use some embossinpaste behind the strips.
Ik vond vooral al die strookjes heel erg leuk en gelijk toen ik het kaartje zag had ik het idee om embossingpasta te gebruiken.



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, p.p; SSS, transparante bloemen, sterretjes studio calico, sequins, vellum speechbubbles studio calico, evenals de pijl en de teksten studio calico, stencil SSS, embossingpaste wendy vecchi wit, spiced marmelade inkt, borduurgaren, heidi swapp glitterspray.

3 reacties:

Jill

The colors on your card make me giddy!! Love it!

Miranda

Geweldig! Heerlijke kleuren en super leuke opzet met de pasta en alle frutsels.

Deepti

This is terrific, love the cluster of elements and how perfectly it blends !