CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 11 mei 2014

Some exciting news..........

I am sorry this will be my third post for today but I couldn't wait spending the exciting news with you.
From now on I may call myself the Lucky Lady who will join the very talented DT over at the case study challengeblog. I feel very honored and excited to play along amongst all those great artists and I hope I will inspire you with my work as well.
Sorry dat dit alweer mijn derde berichtje word vandaag maar ik sta te popelen om jullie dit geweldige nieuws te vertellen. Vanaf de volgende challenge mag ik me DT-er van het case study challengeblog noemen. Ik ben zeer vereerd en blij om met al die getalenteerde crafters in een team te mogen werken en hoop van harte dat ik jullie met mijn werk kan inspireren.

Here is my take on this week's challenge;
Hierbij mijn uitwerking van de challenge van deze week;



 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, grijs en rood, washi-tape, memorybox die, labeldie SSS, stempel SSS, lil'inkers design die, versamark watermark inkt, zilver embossingpoeder, heatgun, sequins lawn fawn.

21 reacties:

Miranda

Wauw, dat is geweldig nieuws! Super leuk voor jou, je gaat nu nog meer mensen inspireren met je mooie, creatieve ideeen. Heel veel plezier!

Marjan Küppers

Van harte, Anja, je bent daar ook erg op je plaats! Veel plezier!

Ingrid Reyners

Wat leuk Anja, gefeliciteerd, dat gaat helemaal goed komen want het past precies in jouw straatje. Super, en laat die inspiratie maar komen, deze is ook helemaal geweldig. Fijne moederdag nog.

Ellen

Gefeliciteerd Anja! Wat een eer en helemaal verdiend!

Iwona Palamountain (Chupa)

Welcome to the team, Anja! I'm so glad we will see your artwork every week from now on, like this beauty above! Love your style :)

Margot

Gefeliciteerd, helemaal terecht, dat bewijst dit kaartje wel!

Marfien

Wat een super team, tips van over de hele wereld en daar mag jij ook je steentje aan bijdragen! Ik wacht in spanning af . . .

Colleen

Yeah Anja! Congratulations! Well deserved and you always inspire me!!

Janneke de Jong

Super leuk! Gefeliciteerd ;o)

Anni

It will be so much fun to create with you! Love your style!
Anni
P.S. Danke für deinen deutschen Kommentar! :)

Gayatri

Congrats, Anja! So happy to work with you :)

Judith

Geweldig nieuws, Anja!
Jij met je talent past helemaal in het team. Heel veel plezier!!

Jacquie Southas

Congratulations Anja! Beautiful card.

Miranda Staring

Wat een geweldig nieuws Anja! Wat mij betreft helemaal verdiend. Van harte gefeliciteerd en veel plezier.

My Paper Epiphany

Congrats Anja! Wonderful news and a a fab case card too! I love the red flower with the trendy pattern in the frame!

Anita

Gefeliciteerd met je dt-schap :-). Prachtig kaartje!

Michelle

Beautiful card, Anja! I'm so glad to be on the team with you!

~amy~

Congrats! Love your work Anja!

Chaitali Narla

Amazing amazing news!! Congrats Anja! So glad to hear this!!! Very well deserved indeed :)

Zw@@n

Gefeliciteerd, Anja. Volgens mij ben je daar erg op je plaats! Veel plezier daar. Liefs, Wilma

Wida

beautiful beautiful card. I adore it and can see how you got on the team