Dare to use color blog, kaartjes en allestelt

Even het een en ander met jullie delen. Heb gisteren lekker wat kaartjes zitten freubelen dus ik kan weer even vooruit.

Daarnaast had ik voor het dare to use color blog een lootje gemaakt de dare van afgelopen maand was scrap met de kleuren rood en groen.


En als laatste het is weer woensdag dus allestelt dag en hierbij mijn uitwerking van de te liften lay-out.

Mijn lift van deze schitterende lay-out;

Nu moet ik snel Susanne d'r haren gaan temmen want ze moet vanmiddag voor de ouderen optreden met d'r jazzballetgroepje en dan moeten de haren in vlecht maar nog liever knot. Nou hoe ik dat moet doen met die korte dunne haartjes geen idee.
Bedankt voor het bekijken.

Reacties

De kaartjes zijn super! Je uitdagingen zien er ook weer toppie uit!
Ingrid zei…
Wat een prachtige creaties, Anja. Ziet er zoals altijd mooi uit.
Wilma zei…
Je kaartjes zijn helemaal leuk! Je lootjes vind ik helemaal geweldig! Vooral die onderste.
groetjes Wilma