Ik skrep, ik skrep wat jij niet skrept en dat is.......

Ik had op het scrappersanonimousforum een nieuwe dare opgezet waarbij iedereen een vraag mocht stellen over een lay-out die ik had gemaakt. Als ik 10 vragen had beantwoord dan kon iedereen aan de slag met het maken van de lay-out. Na twee weken werd er dan gekeken welke lay-out het meest op mijn lay-out leek. Leuk om te zien hoe verschillend de lay-outs worden.


Vragen bij de laatste dare waren.

1. Hoeveel foto's heb je gebruikt; 3
2. Welke embellie's heb je gebruikt; bling, bling, "bloemen"en thickers.
3. Op welk formaat heb je geskrept; 30 x 30 cm
4. Welke kleuren heb je gebruikt; blauw/groen en wit
5. Waar bevinden zich de embellie;s; schuin over het papier.
6. Hoeveel vellen papier heb je gebruikt; twee verschillende vellen designpapier.
7. Wat is je titel; SUMMER
8. Wat is het thema van je lay-out; VAKANTIE
9. Welk merk paier heb je gebruikt; Frances meyer.
10. Zwart/wit/ kleuren of sepia foto's; kleuren foto's.


En hier mijn lootje heb een lay-out uit de laatste CMF gelift.


Volgende week volgt er weer een dare maar dat zal de laatste zijn want er is niet meer zoveel animo voor helaas. Dus worden de dare's weer op de ouwe manier gedaan.

Reacties

Je@net zei…
Mooie lo Anja!
MadeByMaly zei…
Wauw, wat een mooie lo. Ik vind je kleurcombinatie ook prachtig.
Ingrid zei…
Wat een prachtige layout, Anja. Heel mooie kleuren en leuke foto's.
Anoniem zei…
Wat een supermooie LO is dit zeg!
xoxo Ceciel
Anoniem zei…
Wow Anja wat een prachtige LO.....super mooie kleuren.
Die wil ik wel een keer van je liften als dat mag!

Groetjes Jacqueline