Mijn eerste lay-outs als designlid




Ik wil even m'n eerste lootjes gemaakt als designlid van MadeByMaly met jullie delen want ik ben er toch wel trots op. Het gebruikte papier is van sassafrass lass en dan de my dearest serie niet het meest eenvoudige papier om mee te werken dus des te groter de uitdaging. Ik heb maar een fotoalbum met baby/kind foto's van mezelf en die koester ik dus ook heel erg. Heb een aantal foto's gescand en drie gebruikt voor een van de lootjes. Vond de foto's wel mooi passen bij het ietwat nostalgische romantische papier. Van de restjes heb ik ook nog twee kaartjes gemaakt.
Bedankt voor het kijken.






Reacties

Rieni zei…
Oh Anja, ze zijn gaaf geworden. Prachtig, en wat een mooi papier!!!
Ingrid zei…
Prachtige creaties, Anja. En er zullen vast nog veel meer mooie creaties volgen.

Fijn weekend!
Monique zei…
Wat zijn ze weer mooi geworden. Ik heb op de beurs ook papier van sassa fras gekocht en als ik deze zo van jouw zie zucht weet ik niet of ik dat mooie papier ook op deze manier kan gebruiken.
Je@net zei…
Super Anja!! Prachtige lootjes!!
Anoniem zei…
ze zijn schitterend!!!!!!!!
Wilma zei…
Wooooooooooooow!!! Wat heb jij prachtige dingen gemaakt!!! Echt super!
Anoniem zei…
Wow Anja wat een prachtige Lootjes heb je gemaakt.....super goed, want het is volgens mij enorm moeilijk papier!!!
Petje af hoor met je prachtige creaties....enne Marianne mag wel blij zijn met zo een super designteam lid!

Groetjes Jacqueline
Ohhhhh Anja, gave layouts...echt zo mooi vooral de eerste...Bij madebymaly zullen ze superblij met je zijn. Een top designteamlid....
MadeByMaly zei…
Wij zijn inderdaad superblij met 'onze' Anja. Ze zijn prachtig en er komen zo'n leuke reacties binnen via de blog en de site.
{ABX} zei…
WAUWIE zeg dit ziet er super uit....
Nog gefeliciteerd met je plaats in het designteam...
knuf Bianca