Rare dag gisteren

Wat kan een dag toch soms een vreemde wending geven. M'n moeder belde op ze wou gaan kijken voor een nieuwe tv en eigelijk ook een cd-speler. Maar alleen is dat natrrulijk moeilijk en niet leuk. Dus ik mee. En tja van het een kwam het ander, ze is geslaagd voor een tv een cd-speler en een dvd-speler. Nou zei ze tegen de verkoper dan kun je me daar wel een strijkijzer bij kado doen. En wat schetst m'n verbazing hij deed het ook nog weliswaar niet kado maar toch mooi voor de helft van de prijs en een strijkplank erbij. En dat strijkijzer is niet voor haar maar voor mij dus. Wat een lieve mama heb ik toch. Zoals vele van jullie weten haal ik m'n inspiratie vaak achter de strijkplank vandaan en met zo'n superdeluxe stoomstrijkijzer moet dat al helemaal lukken. Het strijken is echt een fluitje van een cent en bijkomend voordeel m'n ouwe strijkplank staat er ook nog dus als mam weer eens hier is kunnen we samen strijken. Nee ik stop nog steeds niet met strijken vind het nu zelfs leuk en ach achter die plank kom ik steeds weer op nieuwe ideeen.


Minder leuk was dat Susanne helaas aan het einde van de dag ziek uit school kwam ik zal jullie de details besparen maar ze zit nu als een ziek musje op de bank.

Reacties

Ingrid zei…
Dat is een mooi apparaat. Ik heb al jaren zo'n grote stoomstrijkijzer van Tefal en strijken is echt een stuk leuker geworden. Dus....veel plezier ermee!

Enne....beterschap voor Susanne.
Anoniem zei…
Wow wat een super de luxe strijkbout.....geweldig!!!
Wat heerlijk dat je zoveel ideeen van het strijken krijgt....ik krijg vanalles van het strijken maar geen ideeen wahahaha.
Beterschap voor je dochtertje..!

Groetjes Jacqueline
Wilma zei…
Bofkont!! Kun je nog een stapeltje extra gebruiken?:)